adexo3
۱۵۳۱۱۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

نظری جویباری: استقلال لیست مازاد ندارد

معاون ورزشی باشگاه استقلال گفت:برد پرسپولیس در دو بازی رفت و برگشت پاداش بازیکنان به ما و هواداران است.

خبرگزاری فارس: علی نظری‌جویباری درخصوص آخرین شرایط بدهی باشگاه استقلال به بازیکنان خارجی اظهار داشت: متاسفانه آنچه اتفاق افتاده اینکه استقلال به چند بازیکن خارجی خود بدهکار است و ما فعلا فقط توانسته‌ایم پول آرزه کاماچو را پرداخت کنیم.

وی تاکید کرد: در حال مذاکره با چند بازیکن دیگر هستیم که کار به کسر امتیاز و محرومیت نکشد و امیدوارم که بتوانیم مشکل این اشخاص را حل کنیم.

معاون ورزشی باشگاه استقلال در ادامه درباره اینکه مبلغ بدهی باشگاه به این بازیکنان چقدر است گفت: رقم دقیقش را نمی‌دانم اما چیزی حدود ۸۰۰ هزار دلار به شش بازیکن خارجی بدهکار هستیم و مدام رایزنی می‌کنیم تا از آنها تخفیف بگیریم. اگر هم این اتفاق نیفتد باید همه پول را پرداخت کنیم.

نظری در پاسخ به این سوال که آیا استقلال لیست مازاد دارد یا خیر؟ گفت: ما بازی بسیار مهمی مقابل پرسپولیس داریم و تلاش می‌کنیم با همه نفرات به سمت این بازی برویم، اما بعد از این بازی با امیر قلعه‌نویی جلسه داریم و لیست ورود و خروج را مشخص خواهیم کرد اما فعلا لیست مازادی نداریم.

وی درباره دربی پایتخت گفت: ما تمرینات درست و حسابی نداریم و دو بازیکن ملی‌پوش ما در خارج از کشور هستند و شش ملی‌پوش در تهران و در اردوی تیم ملی. بیشتر با بازیکنان جوان تمرین می‌کنیم و امیدواریم بعد از بازی ایران و کره تمرینات شکل بهتری به خود بگیرد و ملی‌پوشان به ما اضافه شوند و آماده این مسابقه شویم.

معاون ورزشی باشگاه استقلال در پایان در پاسخ به این سوال که آیا پیروزی مقابل پرسپولیس پاداشی برای بازیکنان خواهد داشت یا خیر؟ گفت: ما در طول سال در ازای بردهای بازیکنان به آنها پاداش می‌دهیم، اما برد رفت و برگشت در دربی پاداش بازیکنان به مدیران و هواداران است و امیدوارم که بتوانیم از این مسابقه سربلند بیرون بیاییم، آن وقت اگر فرصت شد از خجالت این عزیزان در می‌آییم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج