۱۵۳۴۱۵
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

خلعتبری: پرسپولیس برنده دربی است

مهاجم تیم فوتبال سپاهان با بیان اینکه فکر نمی‌کنم در لیست سیاه کی‌روش باشم، گفت: ناامید نیستم و آنقدر تلاش می کنم تا دوباره به تیم ملی دعوت شوم.

خبرگزاری تسنیم: محمدرضا خلعتبری در مورد وضعیت سپاهان و امتیازهایی که این تیم در چند بازی حساس از دست داد گفت: دو باخت بد آوردیم، ولی در بعضی از بازی‌ها واقعا بدشانس بودیم. سپاهان تیم خوبی دارد و امیدوار هستیم در هفته‌های آینده بهتر امتیاز بگیریم. دو امتیاز بیشتر با تیم صدرنشین فاصله نداریم و می‌توانیم خیلی زود به صدر جدول برسیم.

او در پاسخ به این سوال که سپاهان نسبت به ابتدای فصل چه تفاوتی کرده است تاکید کرد: سپاهان همان سپاهان است اما متأسفانه چند بازیکن خودمان مثل خلیل‌زاده و حمودی را از دست دادیم و محرم نویدکیا هم مصدوم است. باید تا پایان نیم فصل امتیازهای لازم را جمع کنیم و در تعطیلات نیم فصل نیز بازیکنانی خواهیم گرفت که سپاهان تقویت شود.

بازیکن سپاهان در مورد اینکه رقیب اصلی سپاهان برای قهرمانی چه تیمی است گفت: تراکتورسازی و استقلال در حال حاضر مهم‌ترین رقیبان ما هستند ولی امکان دارد در هفته‌های آینده پرسپولیس هم به کورس قهرمانی اضافه شود. از طرفی نباید تیم‌هایی مثل فولاد و نفت تهران را نادیده گرفت.

خلعتبری که باز هم از تیم ملی دور مانده است در این خصوص گفت: امسال چهار گل زدم و چند پاس گل دادم. تا حدی که توان داشتم به سپاهان کمک کردم و دوست دارم، بیشتر از این به تیمم کمک کنم. به هر حال شرایط اینطور پیش رفته که به تیم ملی دعوت نشدم، ولی انگیزه‌ام را از دست نمی‌دهم.

او در مورد اینکه برخی می گویند در فهرست سیاه سرمربی تیم ملی است خاطرنشان کرد: من به نظر سرمربی تیم ملی احترام می‌گذارم ولی فکر نمی‌کنم در فهرست سیاه کی‌روش باشم. به اندازه کافی وقت دارم که خودم را ثابت کنم و اعتراضی به کی‌روش ندارم. مطمئن باشید با تمام وجود برای سپاهان بازی خواهم کرد و انگیزه‌ام را از دست نمی‌دهم. به هیچ عنوان ناامید نیستم.

بازیکن پیشین پرسپولیس در خصوص دربی تهران گفت: تساوی در این مسابقه به سود هیچکدام از این دو تیم نیست ولی به هر حال در خیلی از بازی‌ها این بازی بیش از حد حساس می‌شود. شاید خیلی‌ها از تساوی دوباره در دربی حرف می‌زنند، ولی من احساس می‌کنم پرسپولیس برنده دربی می‌شود و این حس را چند هفته‌ای است که دارم.

خلعتبری در پاسخ به این سوال که دوست داری پرسپولیس با گل کدام بازیکن برنده شود گفت: امیدوارم پرسپولیس با گل بنگر برنده دربی شود. من خیلی به برد پرسپولیس خوش‌بین هستم و از چند هفته قبل به همه گفته‌ام که پرسپولیس برنده دربی است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج