اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۵۳۶۱۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

نیمکت‌نشین دربی از پرسپولیس می‌رود

یکی از مهم‌ترین درگیری‌های داخلی در پرسپولیس، بحث بر سر دروازه‌بان اول است.

خبر ورزشی: علي دايي بعد از جذب سوشا مكاني، قرارداد نيلسون را تمديد كرد تا اين زوج با توجه به تمام رفاقت‌هاي ظاهري، براي حضور همزمان در پرسپوليس به مشكل بخورند. سوشا نمي‌توانست بعد از كمك به قهرماني فولاد و رسيدن به اردوي تيم‌ملي، نيمكت‌نشين پرسپوليس شود و از سوي ديگر نيلسون كه بهترين آمار ليگ سيزدهم را از آن خود كرده بود، نمي‌توانست نيمكت‌نشيني را در باور خود بگنجاند.

اين شروع يك اختلاف بزرگ بود. البته سوشا بعد از نيمكت‌نشيني مقابل فولاد، بحث و جدل را شروع كرد و گفت مي‌خواهد به يك ليگ اروپايي برود. او تا همين روزهاي اخير نيز دست از اعتراض برنداشت و در نهايت پس از توقف تيم مقابل گسترش با هنرنمايي خط دفاع و شخصِ سوشا، مصاحبه‌اي با خبرورزشي انجام داد و گفت: پرسپوليس يا جاي من است يا جاي نيلسون! البته در همان مصاحبه نيز حسابي از كرامات نيلسون تعريف و تمجيد كرد در حالي كه همه فهميده بودند رفاقت اين دو دروازه‌بان به جايي نمي‌رسد.

حالا هم‌ ساز جدايي توسط هر دو نفر كوك است و فقط مانده تا به حالت اجرا برسد. سوشا حتي با هواداران پرسپوليس در اينستاگرام خداحافظي كرد. نيلسون نيز براي آن كه از قافله عقب نيفتد، در مصاحبه با خبرورزشي گفت: اگر سوشا بخواهد از پرسپوليس مي‌روم.
بعد از آن نيز مكاني به تمرينات تيم‌ملي رفت و ديگر با نيلسون مواجه نشد. در همين حال، حميد درخشان در تصميمي عجيب اعلام كرد: به هر دو گلر تا پايان فصل احتياج داريم و نمي‌گذاريم هيچ كدام‌شان از تيم جدا شوند.

با اين حال، به نظر مي‌رسد درخشان در اين قضيه تصميم‌گيرنده اصلي نباشد. به معناي ديگر كسي كه در دربي روي نيمكت ذخيره‌ها بنشيند، به احتمال قريب به يقين در زمان نقل و انتقالات بين دو نيم​فصل، پرسپوليس را ترك خواهد كرد و طعنه‌آميز اينكه تصور مي‌شد نيلسون به خاطر اشتباهات سوشا سنگربان اصلي پرسپوليس در دربي شود ولي پس از تعريف و تمجيدي كه كارلوس كروش از مكاني در برنامه ورزش از نگاه 2 انجام داد شانس اين بازيكن براي حضور در تركيب اصلي تيم‌ملي مقابل كره‌جنوبي زياد شده و اگر سوشا مكاني گلر اول تيم‌ملي شود، اين حق را دارد كه براي بازي با استقلال هم شانس زيادي قائل باشد. حالا اين كروش است كه تعيين مي‌كند كدام دروازه‌بان در پرسپوليس مي‌ماند و كدام​يك بايد جدا شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج