اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۵۳۶۲۱
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

کاسه‌های داغ‌تر از آش!

حاجی‌ مایلی‌کهن آزاد شد و رضایت داد از زندان بیرون بیاید اما این وسط اتفاقاتی افتاد که جالب توجه بود.

خبر ورزشی: به ميمنت و مباركي، بعد از مدت‌ها انتظار، علي دايي كوتاه آمد و پس از مشورت با خانواده خود و وساطت پيشكسوتان فوتبال، تصميم گرفت رضايت بدهد و مايلي‌كهن را ببخشد. اما پس از اين اتفاق يكي از دوستان نزديك حاجي‌مايلي جمله‌اي بر زبان آورد به چه ماهي و گفت: «دايي برود رضايتنامه‌اش را پس بگيرد. مايلي‌كهن با عشق اين زندان را قبول مي‌كند!»

با شنيدن اين جملات گوهربار نكاتي به ذهن‌مان رسيد كه بد نديديم روي كاغذ بياوريم؛

‌ما ضمن تقدير از اين همه تلاش شبانه‌روزي دوستان براي فرستادن مايلي‌كهن به زندان - با تحريك كردن حاجي مايلي- عرض مي‌كنيم كه خيلي ممنون! اتفاقاً منتظر بوديم شما امر بفرماييد!

‌ اصولاً در فوتبال ايران بازار كاسه‌هاي داغ‌تر از آش داغ داغ است! اطرافياني كه حيات‌شان در دعوا انداختن بين چهره‌هاي مطرح است و به همين بهانه مي‌توانند سكه شهرت ضرب كنند!

‌ زندان خوب است اما براي مايلي‌كهن! ما مي‌خواهيم از اين دوستان گرامي و دلسوز بپرسيم؛ آيا يك شب، فقط يك شب پشت در زندان اوين خوابيده‌ايد تا حال و روز مايلي‌كهن را دريابيد؟ يا اينكه شب زنداني شدن مايلي‌كهن با خيال راحت در جاي گرم و نرم خوابيديد و حالا دوباره آتش‌بيار معركه شديد.

‌ اصلاً همه ما اشتباه مي‌كنيم. آقايان؛ با انجام اين مصاحبه‌ها و رفتن روي مخ علي دايي دنبال چه هدفي مي‌گرديد؟ آيا با ماندن مايلي‌كهن در زندان به اين هدف خود مي‌رسيد؟

‌ظريفي مي‌گفت حاجي‌مايلي كه نمي‌تواند از داخل زندان با رسانه‌ها مصاحبه كند و اگر هم بتواند، اين امكان سخت خواهد بود. بنابراين دوستان مي‌توانند به قول خودشان به جاي حاجي، خانواده حاجي، همه اطرافيان حاجي... و شايد هم همه فوتبال ايران مصاحبه كنند و معروف شوند!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج