۱۵۵۵۲۹
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

اظهارنظر نیکبخت درمورد شکست استقلال

مدافع - هافبک پیشین تیم فوتبال استقلال اعتقاد دارد، بازیکنان این تیم در نیمه دوم دربی ۷۹ بی‌تفاوت بوده‌اند.

خبرگزاری تسنیم: علیرضا نیکبخت‌واحدی درمورد دربی تهران گفت: این جای خوشحالی دارد که بعد از مدت‌ها دربی مساوی نشد و مردم خصوصاً در نیمه دوم بازی خوبی را دیدند. به هر حال این بازی حاشیه‌های خاص خودش را داشت ولی نکته مهم این بود که دربی برنده داشت و سه گل هم وارد دروازه‌ها شد.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا پرسپولیس مستحق برد بود، خاطرنشان کرد: من فکر می‌کنم تساوی نتیجه عادلانه‌ای بود. استقلال در نیمه اول خیلی خوب بازی کرد و فرصت‌های خوبی داشت ولی در نیمه دوم پرسپولیس توانست تیم برتر میدان باشد. با این شرایط فکر می‌کنم مساوی عادلانه بود.

نیکبخت‌واحدی در مورد اینکه خیلی‌ها معتقدند پرسپولیس از لحاظ بازیکن ضعیف‌تر از استقلال بود و پیش‌بینی نمی‌شد که آبی‌پوشان شکست بخورند، گفت: الان دیگر نام‌ها در زمین مسابقه فوتبال بازی نمی‌کنند. شما دیدید که بازیکنان ناشناس پرسپولیس سرنوشت مسابقه را عوض کردند و به اصطلاح بازی را برای این تیم درآوردند.

بازیکن سابق تیم‌های استقلال و پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که تفاوت این دو تیم در دربی ۷۹ چه چیزی بود، گفت: من فکر می‌کنم تفاوت دو تیم این بود که بازیکنان استقلال در نیمه دوم بی‌تفاوت بودند. امیر قلعه‌نویی همیشه از بی‌تفاوتی بازیکنان می‌ترسید ولی دیدیم که در نهایت این اتفاق برای استقلال رخ داد.

وی در مورد اینکه برخی معتقدند امیر قلعه‌نویی باید از استقلال برکنار شود، خاطرنشان کرد: من نمی‌توانم درمورد قلعه‌نویی صحبت کنم، چون در حیطه وظایفم نیست. معمولاً بعد از شکست چنین مسائلی مطرح می‌شود. من معتقدم استقلالی‌ها خصوصاً هواداران این تیم روز سختی را پشت‌سر گذاشتند و من با آنها همدرد هستم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج