اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۵۵۵۷۴
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

عزیزی: وزارت چرا با کرانچار مخالف است

بازیکن سابق تیم ملی گفت: قبل از هر چیزی وزارت باید بگوید چرا با حضور کرانچار در تیم امید مخالف است.

خبرگزاری فارس: خداد عزیزی در مورد وضعیت نامشخص تیم امید گفت: هرچه سریعتر باید فدراسیون به حال این تیم فکری بکند. ما سالیان سال است که در رده‌های پایه دچار مشکل هستیم و اگر امروز در تیم ملی از بابت بازیکن‌سازی و حضور ستاره‌ها مشکل داریم به خاطر همین اشکالاتی است که در تیم‌های پایه وجود دارد. این تیم‌ها در سال‌های گذشته به هیچ وجه خوب کار نکردند اما باید هرچه سریعتر به وضعیت آنها رسیدگی شود تا مثل گذشته که امثال علی کریمی، مهدی مهدوی‌کیا و خود من از تیم‌های پایه به تیم بزرگسالان آمدیم باز هم شاهد حضور بازیکنان جوان در تیم ملی بزرگسالان باشیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر که چنین وضعیتی را شاهد نیستیم و اگر شما بازیکن ستاره‌ای را می‌بینید که از تیم‌های پایه به بزرگسالان آمده‌اند و چنین بازیکنی را سراغ دارید به من هم نشان دهید.

عزیزی در مورد اینکه گفته می‌شود وزارت ورزش با حضور کرانچار در تیم امید مخالف است گفت: در این مورد دقیقا نمی‌دانم که چه اتفاقی افتاده و چرا وزارت این کار را انجام داده است شاید آنها دلایلی داشته‌اند که از دید خودشان قابل قبول است. پس اول باید بپرسیم و بعد در این مورد صحبت کنیم.

بازیکن سابق تیم ملی در مورد اینکه گفته می‌شود به خاطر مشکلات اخلاقی با حضور کرانچار مخالفت شده است گفت: بالاخره در کشوری زندگی می کنیم که یک سری مسائل در آن وجود دارد. حتما دلیلی داشته که وزارت مخالفت کرده و آنها بی دلیل مخالفت نمی‌کنند. در هر صورت باید سریعتر تکلیف تیم امید مشخص شود و در حال حاضر زمان بسیار کم است چرا که تیم امید بسیار خوبی داریم که می‌توانند حسرت سالها عدم حضور در المپیک را جبران کنند ضمن اینکه بازیکنان این تیم هر کدام در تیم‌های خود ستاره هستند و حیف است که به المپیک صعود نکنند.

عزیزی تاکید کرد: البته اعتقاد من این است که برای تیم‌های پایه مربی داخلی بهتر است و یک نمونه آن وینگادا که آمد و رفت و هیچ اتفاقی هم نیفتاد. در مجموع نگرانی مربی داخلی در زمینه تیم‌های پایه بیشتر از خارجی‌ها است.
- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930904000664#sthash.PYNXQuFN.dpuf
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج