adexo3
۱۵۶۵۴۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

حضور کرانچار همچنان در هاله‌ای از ابهام

در حالی که بسیاری از تیم‌های ملی امید خود را برای حضور در رقابت‌های مقدماتی المپیک آماده می‌کنند وضعیت حضور سرمربی تیم ملی امید ایران و توافق برای حضور او در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

خبرگزاری فارس: بعد از برکناری نلو وینگادا از سرمربیگری تیم ملی امید فوتبال ایران حبیب کاشانی با زلاتکو کرانچار مذاکره کرد و بعد از جلساتی که با این مربی در اردوی قطر داشت توافق اولیه برای حضور این مربی در ایران صورت گرفت.

بعد از توافقاتی که صورت گرفت اعلام شد طی قانون جدید وزارت ورزش مربیان خارجی که قرار است در هر رده‌ای از تیم‌های ملی در ایران فعالیت کنند باید کمسیون تائید صلاحیت مربیان خارجی مجوز حضور آنها را صادر کند. گفته می‌شود وزارت ورزش با حضور مربی خارجی در تیم ملی امید مخالفت است و همین موضوع به مانعی در راستای حضور کرانچار در تیم ملی امید تبدیل شده است.

نصرالله سجادی معاون وزیر وزارت ورزش و جوانان اعلام کرده هنوز فدراسیون فوتبال رزومه کرانچار را برای کمسیون تائید صلاحیت مربیان خارجی ارسال نکردند تا در مورد حضور او بررسی‌های لازم انجام شود.

محمد رسایی مسئول اجرایی تیم ملی امید در مورد اینکه آیا رزومه کرانچار برای این کمیسیون ارسال شده یا نه،‌ گفت: از این مسئله خبر ندارم و این امور توسط فدراسیون دنبال می‌شود.

وی در مورد اینکه آیا زمان حضور کرانچار در ایران مشخص شده است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر این مسئله مشخص نیست.

مسئول اجرای تیم ملی امید در مورد اینکه گفته می‌شد کرانچار اعلام کرده اگر تا آخر هفته قبل زمان حضور او در ایران مشخص نشود او دیگر به تیم ملی امید نمی‌آید خاطرنشان کرد: چیزی در این رابطه اعلام نشده و حضور کرانچار منتفی نیست.

رسایی در پایان در رابطه با اینکه زمان در حال از دست رفتن است و چه زمانی وضعیت سرمربیگری تیم ملی امید معلوم می‌شود، تصریح کرد: این مسئله دست فدراسیون فوتبال و وزرات ورزش است هر زمان که این مشکل حل شود کرانچار به ایران می‌آید با این مربی توافقات اولیه انجام شده و مشکل خاصی نیست.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج