adexo3
۱۵۶۹۱۵
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

نيلسون: من دلال نيستم

نيلسون با وجود عملکرد خوب در دربي ۷۹؛ در بازي با گل گهر در جام‌حذفي روي نيمکت نشست. اتفاقي که باعث تعجب خيلي ها شد اما عملکرد مکاني در ضربات پنالتي نشان داد که درخشان چه کار سختي براي انتخاب دروازه‌بان اول دارد.

ورزش سه: نیلسون گفت که با نیمکت نشینی اش در بعضی بازی ها کنار آمده است و رقابت فوق العاده ای با سوشا مکانی دارد.

استقلال به ما شوک مثبت داد

خدا را شکر استقلال شوک خیلی مثبتی به ما داد. ما در هفته های قبل دربی نتایج خوبی نگرفته بودیم و فشار روحی روی بچه ها زیاد بود. اما خدا را شکر که در بازی با استقلال پیروز شدیم و این برد توانست شوک مثبتی به تیم بدهد حالا ما روزهای خوبی را پشت سر می‌ گذاریم و این را در روند بازی هایمان نشان می‌ دهیم.

گل گهر من را شگفت زده کرد

شاید تا قبل از اینکه با گل گهر بازی کنیم من خیلی این تیم را جدی نمی‌ گرفتم و فکر می‌کردم راحت بازی را می‌ بریم. اما وقتی بازی شروع شد، کیفیت بازی گل گهر من را شگفت زده کرد، آنها تیم جوانی بودند که خیلی خوب می‌ دویدند. اگر زمین چمن آنها خوب باشد، بی تردید گل گهر می‌ تواند خودش را به سطح اول فوتبال برساند.

با نیمکت نشینی در بعضی بازی ها کنار آمده ام

اینکه من بلافاصله بعد دربی روی نیمکت ذخیره ها نشستم تشخیص کادرفنی است و من به خوبی می‌ دانم که این مساله یک چیز فنی است. با نیمکت نشینی در بعضی بازی ها کنار آمده ام و شما می‌ بینید که هیچ وقت اعتراضی به این موضوع نداشته ام و ندارم.

امیدوارم سوشا در پرسپولیس بماند

اینکه هم من و هم سوشا عملکرد خوبی داشته ایم یک نکته فوق العاده است. ما هر روز در تمرینات بهترین عملکرد را داریم تا بتوانیم خودمان را به کادرفنی تیم نشان بدهیم. فکر می‌ کنم برای کادرفنی آمادگی بسیار مهم است و آنها کسی را در زمین می‌ گذارند که به خوبی می‌ دانند آماده تر است. من تا آخر فصل در پرسپولیس می‌ مانم و تصمیمی برای جدایی ندارم. امیدوارم سوشا هم بماند تا ما بتوانیم رقابت خوبی با هم داشته باشیم.

جام‌حذفی مال پرسپولیس است

من فکر می‌ کنم با اتفاق مثبتی که در پرسپولیس افتاده جام‌حذفی مال پرسپولیس است و این تیم قهرمان می‌ شود. در لیگ هم باید تلاش کنیم تا جزو ۴ تیم برتر باشیم. پرسپولیس تیم بسیار خوبی است و می‌ تواند در همین فصل هم کارهای بزرگی انجام دهد.

من دلال نیستم

خیلی ها می‌ گویند که من بازیکنان برزیلی را به ایران آورده ام ولی من این مساله را تکذیب می‌ کنم. کادرفنی در مورد این بازیکنان از من نظر خواست و من هم چون این بازیکنان را می‌ شناختم به آنها نظرم را گفتم. به هیچ عنوان نقشی در پرسپولیسی شدن این بازیکنان ندارم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج