adexo3
۱۵۷۲۸۵
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

بیک‌زاده: با این شرایط از استقلال می‌روم

بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت:ما واقعا زحمت کشیدیم و هر چه داشتیم در زمین پیاده کردیم اما مثل این که این هواداران دوست ندارند استقلال به پیروزی برسد.

خبرگزاری فارس: هاشم بیک‌زاده پس از پیروزی یک بر صفر استقلال مقابل راه‌آهن اظهار داشت: بازی خوبی بود احتیاج به این پیروزی داشتیم و به هواداران واقعی استقلال تبریک می‌گوییم. ما واقعا زحمت کشیدیم و هر چه داشتیم در زمین پیاده کردیم اما مثل این که این هواداران دوست ندارند استقلال به پیروزی برسد. چرا وقتی ما به پیروزی می‌رسیم باید به ما فحش بدهند.

وی در مورد اینکه خطاب به هواداران به ملی‌پوشان بوده است، تصریح کرد: به نظرم هیچ کدام از بازیکنان وجدانشان اجازه نمی‌دهد که در زمین کم‌کاری کنند. دیگر ما باید چه کاری انجام دهیم. دو سال پیش با وجود اینکه در نیم‌فصل اول بازی‌های خوبی هم انجام می‌دادم و توانستیم به جام جهانی هم برویم اما هجمه‌هایی علیه من بود که رفتم. ما با این شرایط نمی‌توانیم بازی خودمان را انجام دهیم. چرا باید قلعه‌نویی فحش بشنود. با این شرایط نمی‌توان کار کرد.

بازیکن تیم فوتبال استقلال افزود: شاید این هواداران دوست ندارند تیم نتیجه بگیرد. من فکر می‌کنم آنها از طرف کسی دیگری سازماندهی می‌شوند. ما چه کاری باید انجام دهیم که با غیرت شویم. زمانی که فشار روحی و روانی روی بازیکنان بود توانستیم به پیروزی برسیم اما باز هم علیه ما فحاشی می‌کنند.

بیک‌زاده در مورد اینکه فکر می‌کند این فحاشی‌ها از سوی چه کسی هدایت می‌شود،‌گفت: نمی‌دانم ولی مطمئن هستم خودجوش نیست. وقتی ما به پیروزی می‌رسیم که نمی‌توانند به ما فحش دهند. بحث من همین است اگر تیم برنده می‌شود چرا به او می‌گویند بی‌غیرت.

هافبک تدافعی استقلال در مورد اینکه آیا از این تیم خواهد رفت،‌تصریح کرد: با این شرایط بله. من نیمه اول بازی خیلی خوبی انجام دادم. مطمئن باشید اولین کسی که با کم‌کاری بازیکنان برخورد می‌کند امیرخان (قلعه‌نویی) است. من این برخورد را که دیدم گریه‌ام گرفت. واقعا نمی شود با این شرایط کار کرد. رضایتنامه را بدهند به جایی می‌روم که هم پول بدهند و هم آرامش داشته باشم. نه اینجا که نه پول می‌هند نه آرامش می‌دهند.

بیک‌زاده در مورد اینکه ملی‌پوشان این تیم را ترک کردند، گفت: این مشکل از جای دیگری است. همان‌ها که مشکل را به وجود می‌آورند دنبال به وجود آمدن این مشکل هستند چرا آندرانیک تیموریان باید برود. فکر می‌کنید جباری و منتظری برای چه چیزی رفتند. من هم اکنون نمی‌توانم در مورد این مسائل صحبت کنم. وقتش نیست که بخواهم این مسائل را بازگو کنم. هم اکنون در لیگ چهاردهم هستیم و ببینید استقلال چند قهرمانی کسب کرده است. این قهرمانی با چه کسی بوده است. امیر قلعه‌نویی ۳ قهرمانی به دست آورده است. تیم چند بار در جام حذفی شرکت کرده است. بازیکن اصلا کم‌کاری نمی‌کند.

وی در مورد درگیری فروزان وامیرحسین صادقی گفت: این موضوع از حیطه وظایف من خارج است اما بازیکنان باید پشت هم باشند. وقتی تماشاگران اینگونه شعار می‌دهند بازیکنان باید از هم حمایت کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مریمی

      برو
      شاید همه تلاش کردن اما تو تلاش نکردی
      فقط برو

    • حسین

      اصلاً این معما که تو کجا؟تیم ملی کجا؟ برای هیچکس حل نشده.مطمئن باش اشتباهی پیش اومده یاسیستم کی روش ویروسی بوده، یا هک شده بوده. والا...!آخه یکی نیست توی این یکی دو ساله یک صحنه که تو برتر از یک فوتبالیست لیگ دویی بوده باشی نشون بده؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج