adexo3
۱۵۷۳۳۷
۵۰۲۸
۵۰۲۸
پ

تغيير در لوگوى رئال به خاطر رضایت عرب‌ها

در قسمت فوقانى نماد و لوگوى باشگاه رئال مادريد صليبى قابل رويت است، اين باشگاه اما براى گسترش و رشد خود در جهان عرب و همچنين دستيابى به منابع جديد مالى، حاضر به انجام تغييراتى در لوگوى خود و حذف اين صليب شده است.

طرفداری: باشگاه رئال مادريد براى گسترش و بسط فعاليت هاى تجارى خود در جهان عرب و دستيابى به منابع مالى جديد حاضر به انجام تغييراتى در لوگوى خود شده است. ركورددار قهرمانى در لاليگا و همچنين ليگ قهرمانان اروپا به همين منظور از صليب مسيحيتى كه بر روى تاج پادشاهى قسمت فوقانى لوگو و نماد باشگاه خودنمايى مى كند، چشم پوشى خواهد نمود. چنين تغييراتى در ابتدا تنها به دليل درخواست بانك ملى ابوظبى از كشور امارات عربى متحده در نظر گرفته خواهد شد كه باشگاه رئال مادريد در ماه سپتامبر گذشته توافقى سه ساله با اين بانك براى دريافت اعتباراتى جديد به امضا رسانده است.

تغيير در لوگوى رئال به خاطر رضایت عرب‌ها

ستاره هاى رئال مادريد اما همچنان اجازه خواهند داشت كه با لوگوى كامل باشگاه بر روى لباس خود به مصاف حريفان روند. لوگو و سمبل حال حاضر باشگاه رئال مادريد از سال ۱۹۲۰ و زمانى كه پادشاهى وقت اسپانيا عنوان با ارزش "رئال" را به اين باشگاه اعطا نمود، به اين شكل بوده است. اين باشگاه تنها بين سال هاى ۱۹۳۱ تا ۱۹۳۹ و در زمان حكومت "جمهورى دوم" بر اسپانيا مجبور به چشم پوشى از صليب مسيحيت و تاج پادشاهى شد، چون در آن زمان استفاده از هر گونه سمبل پادشاهى ممنوع اعلام شده بود.

روزنامه اسپانيايى Marca اما نسبت به انجام چنين اقدام نامتعارفى واكنشى مثبت نشان داده است و آن را در راستاى "آسيب نديدن برخى حساسيت ها" دانسته است. ميزان درآمد باشگاه رئال مادريد از همكارى با اين بانك عرب دقيقا مشخص نيست، با اين حال فلورنتينو پرز رئيس باشگاه رئال مادريد اهميتى خاص براى اين همكارى قائل شده است:"اين يك همكارى و قرارداد استراتژيك با يكى از معروف ترين و خوش نام ترين موسسات مالى در سطح جهان است."

تغيير در لوگوى رئال به خاطر رضایت عرب‌ها

در سال مالى ۲۰۱۳/۱۴ رئال مادريد با درآمدى به ميزان ۶۰۳.۹ ميليون يورو به ركوردى جديد در اين زمينه رسيد، فلورنتينو پرز در اين رابطه مدعى شده است:"هيچ موسسه يا بنگاهى ورزشى نمى تواند در يك سال به چنين آمار و ارقامى دست يابد."
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج