اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۵۷۳۴۱
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

درخواست عجیب هوادار فوتبال از کریمی

علی‌آقا آدامست را یادگاری به من می‌دهی؟!

مدتی است علی کریمی خود را از بازی فوتبال بازنشسته کرده است اما به محبوبیت جادوگر کوچکترین خدشه‌ای وارد نشده است.

خبر ورزشی: مدتی است علی کریمی خود را از بازی فوتبال بازنشسته کرده است اما به محبوبیت جادوگر کوچکترین خدشه‌ای وارد نشده است.

جادوگر که بلافاصله پس از خداحافظی از فوتبال به عنوان دستیار کروش مشغول به کار شده، به تازگی با یک هوادار جالب و دوآتشه روبه‌رو شد. ماجرا به ۲، ۳ روز قبل از بازی دوستانه ایران و کره‌جنوبی برمی‌گردد. از قرار معلوم یک طرفدار دوآتشه علی کریمی از طریق یک دوست مشترک با مسعود اکبری عکاس دوست‌داشتنی خبرورزشی آشنا می‌شود و از وی می‌خواهد به هر شکلی که امکان‌پذیر است، بتواند از نزدیک جادوگر را ببیند و عکسی به یادگاری با کریمی بیندازد. پس از اصرار و خواهش و تمنای این هوادار فوتبالي، مسعود اکبری دلش می‌سوزد و به علی کریمی رو می‌اندازد که طرف را سر تمرین تیم ملی بیاورد و... راستی داشت یادمان می‌رفت این طرفدار فوتبالي اهل «خزرشهر» مازندران بوده و از شمال کشور راهی تهران می‌شود تا فوتبالیست مورد علاقه‌اش را از نزدیک ببیند.

روز موعود فرامی‌رسد و طرف خوشحال و ذوق‌زده از دیدن علی کریمی حداقل ۳۰۰ بار (!) از عکاس ما تشکر می‌کند، عکس می‌اندازد و از لحظه به لحظه این ملاقات لذت می‌برد اما اتفاق اصلی دقایقی بعد و در لحظه خداحافظی هوادار فوتبالی با جادوگر به وقوع می‌پیوندد. طرفدار دوآتشه علی کریمی درخواست عجیبی را مطرح کرده و از جادوگر می‌خواهد: «علی‌آقا می‌شود آدامسی که دارید می‌جوید را به عنوان یادگاری به من بدهید تا نگه دارم؟!» علی کریمی همین‌طور هاج و واج می‌ماند که این چه درخواستی است؟ کریمی می‌خندد و دستی به سر هوادارش می‌کشد و قول می‌دهد از طریق مسعود اکبری یک کادوی خوب یا یکی از پیراهن‌هایش را به عنوان یادگاری به طرف بدهد و به هیچ عنوان زیر بار درخواست اصلی طرفدارش نمی‌رود که نمی‌رود!

آخرین باری که الکس فرگوسن روی نیمکت منچستریونایتد نشست، آدامس خود را در پایان بازی روی چمن اولدترافورد انداخت. در ادامه یکی از کارمندان موزه باشگاه منچستر در اقدامی عجیب آدامس سرمربی اسکاتلندی را برداشت و با خود به موزه برد تا به عنوان آخرین آدامس جویده شده فرگوسن نگهداری شود و... اما اینکه هواداري آدامس جویده شده یک فوتبالیست ایرانی را بخواهد، از آن خبرهاي عجیب و جالبی است که تاکنون نشنیده بودیم!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مسعود

      عجب....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج