اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۵۷۴۱۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

نیلسون: من می‌مانم؛ سوشا را نمی‌دانم

دروازه‌بان پرسپولیس گفت: در بازی با نفت تهران با کمبود بازیکن مواجه بودیم ولی هنوز هم چیزی برای قهرمانی از دست نداده‌ایم.

مشرق: نیلسون در مورد شکست پرسپولیس در بازی با نفت تهران و فاصله گرفتن از صدر جدول گفت: شکست تحت هر شرایطی تلخ است و من هیچ وقت بهانه نمی‌آورم اما این بازی برای پرسپولیس شرایط خاصی داشت. ما بازیکنان زیادی را در اختیار نداشتیم و تقریبا تمام مهره‌های تاثیرگذار تیم در زمین نبودند. واقعا شرایط تیم سخت بود و دست کادر فنی برای تعویض کردن خیلی بسته بود. من فکر می‌کنم اگر بازیکنان ما بودند می‌توانستیم برابر نفت تهران حتی برنده باشیم و این اوج بدشانسی پرسپولیس بود که در یک بازی این همه مصدوم و محروم داشت. البته هنوز هم فاصله زیادی تا صدر جدول نداریم و می‌توانیم اختلاف امتیاز را جبران کنیم و قهرمان بشویم.

او در مورد دلیل مشکلات خط دفاعی پرسپولیس نسبت به سال گذشته هم گفت: من فکر می‌کنم یک دلیل بزرگش جدا شدن سیدجلال حسینی باشد. او دفاع بزرگی بود و خیلی خوب با محسن بنگر همانگ شده بود و به همین دلیل هم پرسپولیس فصل گذشته گل‌های کمی خورد. با جدایی سید جلال کمی اوضاع تیم به هم ریخت. البته اومانا هم دفاع فوق العاده‌ای است و با گذشت زمان می‌تواند با بنگر و رضا نورمحمدی بیشتر هماهنگ شود.

او در مورد رابطه‌اش با سوشا مکانی هم گفت: متاسفانه در مورد من و سوشا حرف و حدیث‌های زیادی درست شده است ولی من می‌گویم ما هیچ مشکلی با هم نداریم. ما دوستان خوبی برای هم هستیم و اختلافی بین ما وجود ندارد. سوشا یکی از نزدیک‌ترین دوست‌های من در پرسپولیس است و من هر روز با او در تمرینات صحبت می‌کنم. اینکه چه کسی هم بازی کند با نظر کادرفنی انجام می‌شود و من هم هیچ اعتراضی به نیمکت نشیی ندارم. تا آخر فصل در پرسپولیس می‌مانم و امیدوار هستم که سوشا هم در پرسپولیس بماند تا حضورمان باعث پیشرفت پرسپولیس بشود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج