اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۵۷۹۷۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

برد پرگل منچسترسيتي در خانه ساندرلند

منچسترسيتي با ارائه نمايشي درخشان، توانست در خانه ساندرلند به پيروزي ۴-۱ برسد.

ورزش سه: شاگردان گوستاوو پویت برخلاف دیدار برابر چلسی، نتوانستند دردسر زیادی برای مردان پیگرینی ایجاد کنند و در نهایت به یک شکست سنگین تن دادند.

ساندرلند که چند روز قبل توانسته بود چلسی را در خانه متوقف کند، امشب هم بازی را بهتر آغاز کرد و بعد از اینکه یک موقعیت خوب را در همان دقایق ابتدایی از دست داد، در دقیقه ۱۹ به گل اول بازی رسیدند. ویکام، روی پاس لارسن دروازه جو هارت را باز کرد و تلاش زابالتا برای ممانعت از این گل هم بی فایده بود.

اما برتری ساندرلند تنها دو دقیقه پایدار بود و سرخیو آگوئرو بعد از اینکه با یک لایی، یک مدافع حریف را پشت سر گذاشت، با یک شوت دیدنی، دروازه پانتیلیمون را باز کرد.

برتری سیتی ادامه پیدا کرد و دردقیقه ۳۹، استوان یووتیچ، روی پاس آگوئرو، با ضربه ای دقیق، توپ را از بین پاهای دروازه بان حریف به گل تبدیل کرد. در دقایق باقی مانده نیمه اول توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد تا این نیمه با حساب ۲-۱ به سود سیتی به پایان برسد.

نیمه دوم هم با برتری سیتی آغاز شد و در دقیقه ۵۵ نوبت زابالتا بود تا بعد از یک و دو با سمیر نصری، گل سوم را به نام خود ثبت کند.

ورود جوزی آلتیدوره و ریکاردو آلوارز هم نتوانست شرایط را به سود ساندرلند تغییر بدهد و این سیتی بود که در دقیقه ۷۱، توسط آگوئرو به گل چهارم رسید. پاس جیمز میلنر، در محوطه جریمه به ستاره آرژانتینی رسید و او با یک ضربه خوب، دروازه حریف را باز کرد. در دقایق باقی مانده توپی از خط دروازه ها عبور نکرد و بازی با حساب ۴-۱ به سود سیتی به پایان رسید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج