adexo3
۱۵۸۳۸۹
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

صالح: مربی هم‌سطح کرانچار بیاورید

مربی پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان معتقد است پس از رد شدن زلاتکو کرانچار از سوی وزارت ورزش، فدراسیون فوتبال باید یک مربی هم‌سطح او را برای تیم المپیک انتخاب کند.

خبرگزاری تسنیم: مجید صالح در خصوص وضعیت تیم فوتبال امید کشورمان که با وجود مشخص شدن هم گروه‌هایش در مقدماتی المیپیک ریودوژانیرو هنوز بدون سرمربی است، گفت: با توجه به اتفاقاتی که در خصوص کرانچار رقم خورد، باید دید نگاه حبیب کاشانی و محمد خاکپور به کدام گزینه داخلی است.

«در حال حاضر سرعت کار بسیار مهم است تا هرچه زودتر سرمربی تیم مشخص شود.» وی با بیان این جمله افزود: به نظرم قرعه خوبی نصیب تیم المپیک ایران شده و به غیر از عربستان، دیگر حریفان‌مان یعنی نپال، فلسطین و افغانستان سرسخت نیستند. باید به مسائل خوشبینانه نگاه کرد، به کار سرعت بخشید و مهم‌تر از هرچیز دیگری در کار تعامل به خرج داد.

مربی پیشین استقلال با اعتقاد بر اینکه تا به اینجا به تیم امید نگاه زیادی نشده است، گفت:‌ نگاه ما به المپیک جدی نیست و بیشتر به تیم ملی بزرگسالان اهمیت داده می‌شود. حتی رسیدگی به تیم‌های نوجوانان و جوانان بیشتر از تیم امید بوده و این تیم از نطر اردویی و تمرینی در اولویت‌های بعدی فدراسیون قرار گرفته است.

صالح با اشاره به اهمیت مسابقات المپیک خاطرنشان کرد: تمام رشته‌های قهرمانی و بهترین ورزشکاران دنیا در المپیک حضور دارند. شاید فوتبال در المپیک چندان جدی گرفته نشود و تیم‌ها مجبور هستند با بازیکنان زیر ۲۳ سال به این مسابقات بروند، اما این مسابقات بازهم بااهمیت است. هیچگاه در فوتبال‌مان به المپیک نگاه جدی نداشتیم و باید با جدیت بیشتری وضعیت تیم المپیک را دنبال کنیم.

دستیار پیشین کی‌روش در پاسخ به این سؤال که آیا با تأیید نشدن کرانچار از سوی وزارت ورزش، فدراسیون فوتبال می‌تواند در صورت ناکامی احتمالی این وزارتحانه را مقصر قلمداد کند، اظهار داشت: هنوز می‌توان نگاه امیدوارانه داشت، به شرط اینکه نگاه به تیم امید جدی‌تر باشد. حسرت ۴۰ ساله برای رسیدن به المپیک زیاد است که نباید این حسرت را بیشتر کرد و این بار هم فرصت را از دست داد. باید به مسابقات المپیک هم مانند جام جهانی اهمیت داده و اجازه ندهیم فرصت‌ها از دست برود. با این حال معتقدم فدراسیون فوتبال هنوز زمان دارد و شاید با تأیید نشدن کرانچار هم وقت چندان به هدر نرفته است.

وی یادآور شد: اگر قرار به تأیید کرانچار بود، او باید کارش را امروز و فردا آغاز می‌کرد، حالا هم که او تأیید نشده مسئولان تیم امید می‌خواهند امروز یا فردا سرمربی جدید را معرفی کنند. کرانچار در شرایط فعلی بهترین گزینه بود که هم شناخت خوبی از فوتبال ما داشت، هم علم او ثابت شده بود و اهل قلم و ورزش هم نظر مساعدی روی او داشتند.

صالح گفت: مشکلی که برای عدم تأیید این مربی عنوان شد فنی نبود و نمی‌خواهم وارد این مسائل شوم، اما او می‌توانست به تیم المپیک کمک کند. اکنون هم سرمربی جدیدی که می‌خواهد معرفی شود، چه داخلی و چه خارجی باید یک مربی هم‌سطح کرانچار باشد تا در فرصت کم به سرعت با شرایط تیم المپیک کنار بیاید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج