adexo3
۱۵۹۱۹۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

شرط فخرالدینی برای ماندن در استقلال

مدافع - هافبک تیم فوتبال استقلال با اشاره به تلاش استقلالی‌ها برای جذب یک بازیکن در پست مدافع راست گفت: اگر استقلال چنین کاری بکند، از این تیم جدا می‌شوم.

خبرگزاری تسنیم: میلاد فخرالدینی درباره جدایی‌اش از استقلال گفت: باشگاه استقلال به دنبال جذب بازیکن در پست دفاع راست است و با توجه به اینکه پست من هم دفاع راست است، مجبورم از استقلال جدا شوم. می‌دانم که مشکل من در استقلال فنی نیست و به خاطر مسائل دیگری از این تیم جدا می‌شوم.

وی ادامه داد: در همه بازی‌های استقلال در نیم‌فصل بازی کردم، گل زدم و پاس گل دادم. با این شرایط اگر استقلالی‌ها بازیکنی در پست من جذب کنند، از این تیم می‌روم. زمانی که به استقلال آمدم، ۵۰۰ میلیون تومان ضرر کردم، چون هدف من پول نبود. استقلال تیم بزرگی است و دوست داشتم به این تیم کمک کنم و بیشتر به چشم بیایم ولی به خاطر برخی مسائل شاید ناچار به جدایی شوم.

مدافع - هافبک تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه در این مقطع از استقلال جدا شوم بهتر است، عنوان کرد: با امیر قلعه‌نویی صحبت خاصی انجام نداده‌ام. او مربی استقلال است و شاید دوست داشته باشد ۱۰ بازیکن در پست من جذب کند.

فخرالدینی در خصوص پیشنهاد پرسپولیس به وی گفت: هیچ صحبتی از سوی پرسپولیسی‌ها با من نشده است اما از ۱۰ تیم لیگ برتری پیشنهاد دارم. از تیم شانزدهم جدول بگیرید تا بالای جدول با من صحبت شده و با توجه به مشکلات شخصی که دارم، باید پیش از اینکه مهلت نقل‌وانتقالات به پایان برسد، تصمیم جدیدی بگیرم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج