اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۵۹۴۷۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

جان‌واریو: آرزویم بازگشت به استقلال است

این روزها بحث بازگشت فابیو جان‌واریو به استقلال به سوژه اصلی اطراف اردوی این تیم تبدیل شده، تا جایی که واکنش‌های متفاوتی نیز در پی داشته است.

خبر ورزشی: این روزها بحث بازگشت فابیو جان‌واریو به استقلال به سوژه اصلی اطراف اردوی این تیم تبدیل شده، تا جایی که واکنش‌های متفاوتی نیز در پی داشته است. هافبک برزیلی و محجوب سال‌های گذشته با خاطرات خوبی که برای طرفداران رقم زد، هنوز یکی از مردان محبوب این تیم شمرده می‌شود. با فابیو گفت‌وگویی اختصاصی انجام داده‌ایم که می‌خوانید:

فابيو با وجود خداحافظي از فوتبال هنوز مشتريان زيادي در ايران داري؟

مشتري؟! من در جريان چيزي نيستم و خبري از اين موضوع ندارم اما مي‌خواهم واقعيتي را بگويم كه مدت‌‌هاست عذابم مي‌دهد.

چه واقعيتي؟

اينكه از خداحافظي‌ام در سن ۳۳ سالگي واقعاً پشيمانم و دوست دارم فضايي به وجود بيايد تا بتوانم دوباره به صورت حرفه‌اي فوتبال بازي كنم.

پس شنيدن خبر ابراز علاقه دوباره استقلال به جذب تو مي‌تواند خبر خوبي برايت باشد؟

(مي‌خندد) در اين مدت كه از استقلال دور بودم، همواره اخبار و بازي‌هاي اين تيم را دنبال مي‌كردم چون حس عجيبي به اين تيم و طرفدارانش دارم اما واقعاً بايد بگويم در خصوص بازگشت به استقلال نه چيزي شنيده‌ام و نه كسي به صورت رسمي به من پيشنهادي داده است. از طريق مدير برنامه‌هايم در ايران تنها در جريان احوالپرسي كادر فني و سرمربي استقلال از خودم قرار گرفتم و نه بيشتر اما بازگشت به استقلال يكي از آن آرزوهايي است كه دوست دارم دوباره به آن برسم تا به تيم محبوبم كمك كنم که قهرمان شود.

قبل از اينكه از استقلال بروي همه جا صحبت از مصدوميت رباط صليبي تو به گوش رسيد. پاي خود را جراحي كردي؟

نه جراحي نكردم چون نيازي نبود. در همان مقطع هم اگر فراموش نكرده باشيد، همه پزشكان متخصص گفتند رباط من آسيب ديده و پاره نشده كه در بازگشت به برزيل زير نظر يكي از متخصصان معروف برزيل تمرينات ويژه‌اي را انجام دادم و الان كاملاً در شرايط بازي قرار دارم.

يعني به صورت حرفه‌اي تمرين كردي؟

نه به صورت حرفه‌اي تمرين نكردم چون بدجوري مشغله فكري داشتم و بايد به پروژه‌هاي ساختماني‌ام رسيدگي مي‌كردم اما تمريناتم در حدي بود كه بتوانم براي تيم باشگاهي كاسول در ليگ محلي برزيل بازي كنم، همان تيمي كه فوتبالم را مديونش هستم.

ليگ ايران از هفته آينده به مدت ۵۰ روز تعطيل مي‌شود، پس اگر استقلال رسماً تو را بخواهد، مي‌تواني در اين مدت به شرايط بازي برسي؟

بله صد درصد مي‌رسم اما همه اين اتفاقات منوط به درخواست همكاري مجدد باشگاه استقلال است كه تا اين لحظه درخواستي به دستم نرسيده است.

فكر مي‌كردي شرايط به نحوي رقم بخورد كه روزي طرفداران استقلال خواستار بازگشت تو به عنوان منجي تيم شوند؟

من در ايران خاطرات بسيار خوبي با طرفداران استقلال داشتم و همواره خودم را مديون آنها مي‌دانم، الان هم حاضرم بدون هيچ چشمداشتي بيايم و به استقلال كمك كنم تا دوباره به روزهاي اوجش بازگردد. در خودم اين توانايي را مي‌بينم و مشكلي هم از اين حيث ندارم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج