adexo3
۱۵۹۸۳۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

انتقاد دستيار سابق فرگوسن از فان خال

مايک فلان، دستيار سابق فرگوسن معتقد است که تغييرات ايجاد شده در کادر فني و پزشکي يونايتد پس از جدايي فرگي، باعث مصدوميت‌هاي شديد بازيکنان شده است.

ورزش سه: با مصدومیت کریس اسمالینگ مقابل ساوتهمپتون، یونایتد چهل و سومین مصدومیت خود در فصل جاری را تجربه کرد. در حال حاضر، آنخل دی‌ماریا، لوک شاو و فیل جونز همچنان مصدوم هستند و نمی‌توانند تیمشان را همراهی کنند. فلان که بین سال‌های ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۳ دستیار فرگوسن بود، معتقد است که جدایی کادرپزشکی و کادر فنی، باعث ایجاد این مصدومیت‌ها در یونایتد شده است.

او گفت:" وقتی یک سری از بازیکنان دائم مصدوم می‌شوند، باید علت آن را بررسی کرد. فکر می‌کنم منچستریونایتد درباره رژیم بازیکنان و ورزش و تمرین آنها، روش ها و متد‌های جدیدی استفاده می‌کند که با قبلی ها فرق دارد. تونی استرادویک، مدیر قسمت علوم ورزشی باشگاه، در تمرینات هر روز تیم شرکت داشت. او کاملا شرایط تیم و بالا و پایین‌ها و مشکلات بازیکنان را زیر نظر داشت و می‌دانست چطور آنها را آماده نگه دارد. ناگهان او کنار گذاشته شد و یک تصمیم کاملا متفاوت گرفته شد. این موضوع می‌تواند تاثیر گذار باشد زیرا آن قسمت از تیم کاملا دچار تغییر شده است. آنها افراد جدید با سبکی جدید به تیم آورده اند. ممکن است شدت تمرینات دچار تغییر شده باشد. یا تمرینات خیلی سخت شده یا به اندازه ی کافی سخت نیست."
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج