اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۶۰۱۴۸
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

مایلی‌کهن: درخشان چشم بازار را درآورده!

سرمربی پیشین تیم ملی گفت: درخشان با خریدهایش چشم بازار را درآورده است.

خبرگزاری تسنیم: محمد مایلی‌کهن در پایان دیدار پرسپولیس و فولاد خوزستان که با شکست ۲ بر یک سرخپوشان تهرانی همراه بود، گفت: شب گذشته بازی‌های لیگ قهرمانان اروپا را دیدیم و امروز هم این بازی را تماشا کردم که خودتان فرق این بازی‌ها را ببینید.

وی افزود: بین بازیکنان اروپایی و داخلی چه فرقی وجود دارد؟ آنها که ۴ پا ندارند، قانون ریاضی هم می‌گوید هیچ فرقی بین انسان‌ها نیست و همه فقط یک مغز دارند. بازیکنان آنها هم مانند بازیکنان ما ۲ پا بیشتر ندارند اما چون در اروپا و بهتر و سخت‌تر کار می‌کنند، بهتر بازی می‌کنند.

سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان با بیان اینکه پرسپولیس و فولاد هیچکدام بازی خوبی را به نمایش نگذاشتند، خاطرنشان کرد: پرسپولیس را می‌بینیم که اوضاع خوبی ندارد و حمید درخشان هم با این خریدهایش چشم بازار را درآورده است.

مایلی‌کهن در واکنش به اینکه فشار بازی‌ها زیاد است و شاید به همین دلیل تیم‌ها افت کرده‌اند، گفت: در اروپا هم فشار بازی‌ها زیاد است و هر ۳ روز یک بار تیم‌های آنها بازی می‌کنند اما هر روز بهتر از روز قبلی می‌شوند. فقط تمرین کردن مهم نیست بلکه آنها از بازیکنان خود به خوبی مراقبت می‌کنند. باشگاه‌ها بازیکنان‌شان را زیرنظر دارند که خوب تمرین کنند و استراحت‌شان به موقع باشد و به خوبی هم تغذیه شوند.

وی درباره اینکه پیام صادقیان در این فصل فقط ۳ بازی برای پرسپولیس انجام داده و یک میلیارد هم پول گرفته عنوان کرد: مقصر شما رسانه‌ها هستید که هر روز عکس این بازیکنان محروم و مصدوم را روی جلد روزنامه‌ها می‌برید، آخر هم همین می‌شود که می‌بینید.

«مشکل فوتبال ما بی‌نظمی است و هیچ‌کدام از تیم‌ها ساختار درستی ندارند» سرمربی پیشین سایپا با بیان این جمله تاکید کرد: به تیم فولاد پیروزی را تبریک می‌گویم اما آنها هم اصلا بازی خوبی را به نمایش نگذاشتند در حالی که پتانسیل‌شان بسیار بالاست. مشکل فوتبال ما بی‌نظمی است که شامل حال تمام تیم‌ها و مربیان می‌شود. بازیکنان‌مان هم بی‌برنامه و بی‌نظم هستند چرا که همه کارشان را انجام می‌دهند و آخر یک گوشه کارشان به تیم فکر می‌کنند.

مایلی‌کهن در پاسخ به این سوال که دستگیری حمیدرضا سیاسی و بازداشت شدن او چقدر در مشکلات پرسپولیس تاثیر گذاشته است گفت: سیاسی آمده بود و کارش را انجام می‌داد که او را گرفتند. اکنون پرسپولیس به همین وضعیت رها شده و کسی نیست که بالای سر این تیم باشد. وقتی می‌گویم در این فوتبال ساختار درستی وجود ندارد و هیچ چیز جای خودش نیست به همین مسئله برمی‌گردد. باشگاه تشکیلات و ساختار مشخصی ندارد و اکنون کسی نمی‌داند که نفر دوم در پرسپولیس کیست.

وی با انتقاد از کارلوس کی‌روش و برنامه‌های این مربی در تیم ملی عنوان کرد: اکنون ۱۷ هفته از لیگ برتر گذشته و می‌خواهم بدانم کی‌روش چند بار به ورزشگاه آمده که بازی‌ها را از نزدیک ببیند؟ نمی‌خواهم پاسخ این سوال را به من بدهید بلکه می‌خواهم خودتان به دنبال این مسئله بروید. وقتی من از کی‌روش انتقاد می‌کنم شما رسانه‌ها من را می‌کوبید. در حالی که معتقدم در همین شرایط می‌توانیم تیمی بهتر از سال ۹۶ درست کنیم. فرق کی‌روش با بقیه مربیان باید در برخی مسائل مشخص شود که اینگونه نیست و می‌خواهم بدانم چرا با این حال او این همه پول می‌گیرد.

سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان ادامه داد: ۱۷ هفته از لیگ گذشته که کی‌روش ۷ هفته را ندیده و در باقی بازی‌ها نیز خوابش برده است. امروز هم بعد از ۵ دقیقه او را از ورزشگاه بردند و تا آخر بازی در ورزشگاه نبود. حالا نمی‌دانیم که در کنار زمین هم بازی را دیده یا نه، اما او برای تماشای بازی‌ها وقت نمی‌گذارد.

مایلی‌کهن با اشاره به زمانی که خودش سرمربی تیم ملی بود اظهار داشت: یک بار به من اعلام کردند که فینال امیدهای تهران قرار است برگزار شود و از من خواسته شد که این بازی را ببینم، دقت کنید که چه بازی بوده، بازی فینال امیدهای تهران! من این بازی را از نزدیک در زمین شماره ۲ شیرودی که بین تیم‌های امید بهمن و امید پاس برگزار شد دیدم که از همان بازی ۲ بازیکن را به تیم ملی دعوت کردم. فرهاد مجیدی از تیم بهمن و علی موسوی از تیم پاس به تیم ملی دعوت شدند.

وی افزود: کی‌روش بازی‌های لیگ خودمان را نگاه نمی‌کند بعد می‌رود از آن سر دنیا به تیم ملی بازیکن می‌آورد، بیت‌آشور و داوری را به تیم ملی آورد که آخر هم آنها را روی نیمکت نشاند چه نیازی بود که این بازیکنان را بیاورد و از آنها هم استفاده نکند.

سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان درباره اینکه زلاتکو کرانچار به جرم دائم‌الخمری نتوانست سرمربی تیم امید شود و کمیته نظارت بر مربیان خارجی او را تایید نکرد گفت: همان مشکلی که برای کرانچار اعلام کرده‌اند بسیاری از بازیکنان ما دچار آن هستند. حالا کرانچار که یک خارجی است چرا به بازیکنان داخلی رسیدگی نمی‌کنند؟ به نظر من بسیار خوب است که وزارت ورزش چنین کمیته‌ای را تشکیل داده است اما مشکل بازیکنان داخلی خودمان را هم ببینند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      حاجی بازم شروع کردی به انتقاد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج