adexo3
۱۶۰۳۰۸
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

واکنش فن خال به انتقاد دستیار فرگوسن

لوئیز فن خال در بازی روز یکشنبه مقابل لیورپول دی ماریا را در اختیار نخواهد داشت .

وب سایت نود: سرمربی یونایتد به انتقادات مایک فیلان که او را مقصر اصلی مصدومیت های زیاد دانسته واکنش نشان داده است .

فن خال در کنفرانس امروز خود به خبرنگاران گفت :" خوشبختانه الان فقط ۴ مصدوم دارم . پس اوضاع مان از همیشه بهتر است . شاو، دی ماریا، بلیند و اسمالینگ مصدوم هستند .همانطور که هفته پیش گفتم نور را می شود در اخر تونل دید . مصدومیت اسمالینگ جدی نیست و حدود دو هقته نخواهد بود . کار خوبی کرد که بلافاصله از بازی خارج شد .

من دستیاری به نام رایان گیگز دارم که حریف را به خوبی آنالیز کرد و به روش بسیار خوبی گزارشش را به بازیکن ها اعلام کرد پس خیلی خوشحالم .

من تلویزیون انگلیس را نگاه نمی کنم پس نمی دانم کارشناس ها چه می گویند . ولی نمی دانم کسی که در منچستریونایتد کار نمی کند چگونه از کارهای ما باخبر است . این انتقادات بی اساس است . من همه چیز را انالیز می کنم ولی این حرف ها بی اساس است پس من حرفی ندارم .

من فکر می کردم لیورپول بهتر از این ها کار بکند ولی لیگ برتر آسان نیست . آن ها از نظر مصدومیت یک مقدار بدشانس بودند ولی باید شرایط را مدیریت کنند و اوضاع را پشت سر بگذارند . هنوز فکر می کنم که آن ها می توانند برای سهمیه بجنگند . به آن ها باور دارم چون چند بازیکن خوب دارند .

باید لیورپول را شکست دهیم تا نشان دهیم که الدترافورد دوباره ترسناک شده است . شکست مقابل سوانسی در هفته اول خیلی ناامید کننده بود چون باید از همان ابتدا الدترافورد را ترسناک نشان می دادیم . حالا مقابل لیورپول دوباره فرصت انجام همچین کاری را داریم .

نه من فعلا به گرفتن چلسی و یا سیتی فکر نمی کنم . آروزی داشتن مکان چلسی و یا سیتی را در جدول دارم ولی باید بازی به بازی پیش برویم و این مهمترین چیز است . شکست دادن لیورپول مهمتر از فکر کردن به گرفتن چلسی و یا سیتی است .

فالکائو می تواند این هفته به ترکیب باز گردد . "
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج