adexo3
۱۶۰۵۵۳
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

رضایی: نمی‌دانم چرا به تیم‌ملی دعوت نشدم

مهاجم تیم فوتبال نفت ‌تهران گفت: همه تلاشم را کردم تا برای تیمم مؤثر باشم اما نمی‌دانم چرا به تیم ملی دعوت نشدم.

خبرگزاری فارس: غلامرضا رضایی درباره پیروزی تیم نفت تهران مقابل راه‌آهن در هفته هفدهم لیگ برتر گفت: واقعا بازی سختی پشت سر گذاشتیم و در آخرین دقایق موفق شدیم گل بزنیم و با ۳ امتیاز به تعطیلات برویم اما قرار است از هفته آینده که تمرینات دوباره شروع شود با یک برنامه منظم و مشخص شده در تعطیلات زیاد فوتبال بتوانیم برنامه‌هایمان را پیش ببریم تا شرایط‌مان ادامه‌دار باشد.

وی درباره اینکه تعطیلات لیگ برتر به سود تیم نفت است یا به ضرر آن، ادامه داد: وقتی لیگ تعطیل می‌شود این مسئله به ضرر تیم‌هایی است که روند خوبی دارند و به نفع تیم‌هایی می‌شود که شرایط خوبی ندارند و می‌توانند ضعف‌شان را پوشش دهند اما به هر حال این تعطیلات برای تیم ملی است.

مهاجم تیم فوتبال نفت‌تهران در پاسخ به این سؤال که فکر می‌کردی نفت به عنوان صدرنشین لیگ برتر به تعطیلات برود، اظهار داشت: راستش پیش‌بینی آن را نمی‌کردم هر چند که الان هم اتفاق خاصی نیفتاده و ما راه زیادی تا پایان مسابقات داریم اما تیم ما جوان و یکدست است و شرایط خوبی داریم. در ابتدای فصل به این فکر می‌کردیم که رتبه سومی سال گذشته نفت را بهتر کنیم اما الان با تلاش کل مجموعه باشگاه نفت و زحمات منصوریان این اتفاق خوب برای باشگاه ما افتاده است.

رضائی درباره قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا و حضور نفت تهران در مرحله پلی‌آف این بازی‌ها گفت: ما باید به مصاف برنده الجیش قطر و النهدای عمان برویم اما هر کدام از این تیم‌ها که به مصاف ما بیایند کار سختی مقابل ما دارند همانطور که ما با آنها بازی سختی داریم اما فکر می‌کنم با صعود از این مرحله بتوانیم با خیال راحت‌تری در مرحله گروهی شرکت کنیم.

مهاجم تیم فوتبال نفت‌تهران درباره اینکه چرا با توجه به عملکرد خوبی که در لیگ برتر داشته به تیم ملی دعوت نشد، افزود: خودم هم نمی‌دانم چرا به تیم ملی دعوت نشدم اما همه تلاشم را کردم تا مهره مؤثر و مفیدی برای نفت باشم و سپس بتوانم به تیم ملی دعوت شوم. اما دعوت نشدم و کاری هم نمی‌توانم بکنم و فقط باید به امید روزهای خوبی که در انتظارم هست، بنشینم اما هر فوتبالیستی آرزو دارد ملی‌پوش شود چراکه بازی کردن برای تیم ملی لذتبخش است.

وی درباره اینکه خداداد عزیزی گفته بود غلامرضا رضایی آماده است و به درد تیم ملی می‌خورد، افزود: خداداد عزیزی از اسطوره‌های فوتبال ماست و همیشه به من لطف داشته است اما خودم هم نمی‌دانم چرا به تیم ملی دعوت نشدم و شاید کی‌روش صلاح ندانسته من در خدمت تیم ملی باشم و شاید بازیکنان دیگر از من آماده‌تر بودند اما به هر حال ما مثل سرباز آماده انجام وظیفه هستیم.

رضایی در پایان گفت: شاید کی‌روش فکر می‌کند در پست من بازیکنان بهتری هستند که شرایط بهتری هم دارند اما این را می‌دانم که مربیان همیشه بهترین‌ها را انتخاب می‌کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج