adexo3
۱۶۰۹۵۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

ریبری همبازی دژآگه می‌شود؟

پایگاه اینترنتی یورواسپورت از احتمال حضور فرانک ریبری در لیگ ستارگان قطر و هم‌بازی شدنش با اشکان دژآگه خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: بازیکن فرانسوی بایرن تا سال ۲۰۱۷ با این باشگاه آلمانی قرارداد دارد. او در پایان این قرارداد ۳۴ ساله می‌شود و باید فوتبالش را در لیگ و قاره دیگری دنبال کند. از لیگ حرفه‌ای آمریکا و همچنین لیگ ستارگان قطر به عنوان مقصد احتمالی ریبری صحبت به میان آمده است.

ریبری درباره آینده فوتبالش پس از اتمام قرارداد با بایرن گفت: در آن زمان دیگر در هیچ باشگاه اروپایی بازی نخواهم کرد اما قلبم همچنان برای بایرن می‌زند. شاید در آمریکا، قطر یا دبی تجربه تازه‌ای را جست‌وجو کنم.

در صورت حضور ریبری در لیگ حرفه‌ای آمریکا او می‌تواند با فرانک لمپارد یا داوید ویا در نیویورک سیتی همراه شود. تیری آنری هم تا همین چند وقت پیش قوتبالش را در نیویورک ردبول دنبال می‌کرد. ریبری در صورت حضور در فوتبال قطر هم می‌تواند با دژآگه که در حال حاضر در العربی توپ می‌زند، حریف یا هم‌باشگاهی شود.

هافبک مهاجم فرانسوی باواریایی‌ها درباره سال‌های حضورش در مونیخ گفت: نزدیک به ۸ سال را در اینجا گذرانده‌ام، در بایرن مونیخ. ما مثل زن و شوهرها شده‌ایم. اینجا خانه‌ای خریده‌ام. پسرم همین جا به دنیا آمده و دخترم هم اینجا بزرگ شده است. بیشتر ترجیح می‌دهم در بایرن کاری داشته باشم و به عنوان مربی جوانان فعالیت کنم. کار با کودکان را بسیار دوست دارم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج