adexo3
۱۶۱۵۶۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

اگر قرار به انتخاب خاکپور بود چرا اینقدر دیر؟!

این نوشته هیچ ارتباطی با شایستگی‌های محمد خاکپور ندارد. این مطلب واقعاً دلیلی بر رد توانایی‌های خاکپور یا شخصیت بالای این بازیکن ملی نیست.

خبر ورزشی: این نوشته هیچ ارتباطی با شایستگی‌های محمد خاکپور ندارد. این مطلب واقعاً دلیلی بر رد توانایی‌های خاکپور یا شخصیت بالای این بازیکن ملی نیست.

خاكپور ديروز به عنوان سرمربي تيم اميد انتخاب شد و همين انتخاب شدن، خود نشانه است، نشانه‌اي بر اينكه تيم اميد سرانجام صاحب مربي شد. اين در نوع خودش يك اتفاق خوب است اما ملاك فدراسيون فوتبال براي انتخاب سرمربي چيست؟

فدراسيون فوتبال چگونه وينگادا را ابتدا براي تيم اميد انتخاب مي‌كند؟ براي انتخاب او چه ملاك‌ها و چه معيارهايي را در نظر مي‌گيرد و چگونه از وينگادا به كرانچار رضايت مي‌دهد؟ فدراسيون فوتبال در كرانچار چه ديد كه او را جانشين بحق وينگادا مي‌دانست؟ آنچه بر كرانچار گذشت را همه ما مي‌دانيم اما پس از كرانچار چه شد كه فدراسيون فوتبال به محمد خاكپور رسيد؟

فدراسيون احتمالاً در ميان تمام گزينه‌هاي ايراني‌‌اش، خاكپور را صاحب دانش فني بيشتر مي‌داند اما تجربه خاكپور در مربيگري چقدر بر معيارهاي فدراسيون فوتبال مهر تأييد مي‌زند؟

خاكپور كه هنوز براي يك روز تجربه سرمربيگري ندارد لابد گزينه‌اي بهتر از گزينه هميشگي فدراسيون در تيم اميد بود. لابد شانس آورديم كه دوباره او را انتخاب كردند. ناشكري نمي‌كنيم و انتخاب خاكپور را به دوستان تبريك مي‌گوييم اما بعدها بايد فدراسيون فوتبال را بيشتر و بهتر درك كنيم.

با اين همه بعيد مي‌دانيم سال‌هاي سال بفهميم اين فدراسيون چگونه از وينگادا و كرانچار به محمد خاكپور مي‌رسد و تيم اميد را به اين گزينه ايراني مي‌سپارد؟

به قول كارلوس كروش دوباره تأكيد مي‌كنيم (‌مي‌دانيد كه آقاي كروش عاشق تأكيد كردن است) محمد خاكپور را به عنوان يكي از باكلاس‌هاي اين فوتبال بي‌كلاس دوست داريم. تازه اين‌ها كه مي‌خواستند خاكپور را انتخاب كنند چرا اين قدر دير به فكر افتادند؟ اين همه زمان تلف شد تا از بين ۱۰۰ مربي، دست به انتخاب ‌زدند! خاكپور كه از اول گزينه شما بود، پس به قول معروف چرا اين قدر معطل كرديد؟

کاشانی رفت؛ خاکپور حکم گرفت

مراسم معارفه محمد خاکپور به عنوان سرمربی جدید تیم ملی امید صبح امروز انجام می‌شود. خاکپور روز گذشته به عنوان سرمربی تیم المپیک انتخاب شد و مراسم معارفه او به بازیکنان، ساعت ۱۰ صبح امروز در کمپ تیم‌های ملی برگزار می‌شود. او که با حبیب کاشانی به تیم امید آمده بود، پیش از این اعلام کرد با کاشانی آمده و با کاشانی هم می‌رود اما به عنوان سرمربی تیم المپیک انتخاب شد. با توجه به کمبود وقت قرار است او از امروز کار خود را در تیم امید آغاز کند. خاکپور از فوتبالیست‌های خوب و خوشنام فوتبال ایران بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج