adexo3
۱۶۳۲۳۸
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

یک بازیکن بزرگ حتما مربی بزرگی نخواهد شد

ستاره سابق تیم ملی فوتبال برزیل می خواهد در آینده هدایت تیم بزرگی را برعهده گیرد. او از اینکه از تیم سیوا اسپور ترکیه اخراج شده ناراحت نیست و ناامید نمی شود.

خبرگزاری ایسنا: روبرتو کارلوس ستاره سابق تیم ملی فوتبال برزیل هدایت تیم سیوا اسپور ترکیه را برعهده داشت اما به علت نتایج ضعیفی که با این تیم به دست آورد از کار برکنار شد تا جای خود را به یالکین ترکیه‌ای بدهد.

کارلوس از این که از این تیم ترکیه ای اخراج شده ناراحت نیست. او دوست دارد در آینده هدایت یک تیم بزرگ را برعهده گیرد.

او گفت: این اخراج در هدفی که در ذهن دارم تاثیر نخواهد گذاشت و من و زیدان هم نظر هستیم که یک بازیکن بزرگ حتما مربی بزرگی نخواهد شد اما می تواند مردم را به ورزشگاه کشاند و نتایج خوبی به دست آورد.

او ادامه داد: من با مربیان زیادی مثل زاگالو، لوگزامبورگو، کاپلو، اسکولاری، هیدینگ و دل بوسکه کار کرده ام و چیزهای زیادی از آنها یاد گرفته ام. کاپلو و دل بوسکه نقش الهام گر را برای من بازی کرده اند. من می خواهم در آینده هدایت یک تیم بزرگ را برعهده بگیرم تا توانایی ها خود را ثابت کنم. من دوست ندارم اسم مستر را برای من انتخاب کنند، چرا که این اسم مختص مربیان بزرگ است و من در اول راه قرار دارم.

کارلوس درباره گل بسیار زیبایی که به تیم ملی فوتبال فرانسه زد گفت: همه از من سوال می کنند که چگونه این گل را به ثمر رساندم. این گل کاملا طبیعی بود. من با قدرت هر چه تمامتر به توپ ضربه زدم و باد مسیر توپ را تغییر داد و این گل زیبا به ثمر رسید. این تمام چیزی است که می توانم بگویم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج