اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۶۳۲۸۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

ژاوی: رونالدو در جام جهانی هیچ کاری نکرد

به عقیده هافبک کهنه‌کار تیم فوتبال بارسلونا ناکامی ستاره پرتغالی رئال مادرید در جام جهانی ۲۰۱۴ در رقابت برای کسب توپ طلای فیفا برای او یک امتیاز منفی محسوب می‌شود.

خبرگزاری تسنیم: ژاوی هرناندس در خصوص رقابت سه نامزد نهایی کسب توپ طلا، لیونل مسی، کریستیانو رونالدو و مانوئل نویر گفت، ستاره پرتغالی کهکشانی‌ها یک امتیاز منفی دارد و آن ناکامی‌ او برای کمک به پرتغال در جام جهانی ۲۰۱۴ است.

ژاوی در این خصوص اظهار داشت: رونالدو در جام جهانی کار خاصی انجام نداد و در سالی که جام جهانی برگزار می‌شود، این یک فاکتور مهم است.

ژاوی در ادامه به تمجید از هم‌تیمی آرژانتینی خود، لیونل مسی پرداخت و گفت: مسی هرگز توانایی‌هایش را به رخ نمی‌کشد و اهل ادعا کردن نیست اما همیشه برنده است. او اکنون از هر زمان دیگر شادتر به نظر می‌رسد.

کاپیتان کاتالان‌ها سپس به دیگر هم‌تیمی‌اش لوئیز سوارز اشاره داشت و گفت که این مهاجم اروگوئه‌ای او را به یاد هم‌تیمی‌ کامرونی پیشین‌اش، می‌اندازد. او عنوان کرد: از حیث بداخلاقی، شخصیت و سرسختی‌اش، سوارز مرا یاد ساموئل اتوئو می‌اندازد.

ژاوی یک بار دیگر به این موضوع که پیش از آغاز فصل، قصد ترک بارسلونا را داشته است اشاره داشت و گفت خود را برای سفر به نیویورک آماده کرده بود.

وی در این‌باره گفت: ترک بارسلونا یک ضرر بزرگ بود. فصل پیش برای من پایان تلخی داشت به خصوص بازی آخر (بازی تعیین قهرمان فصل) برابر اتلتیکومادرید که روی نیمکت نشانده شدم. پیش از آغاز فصل اما یک مربی جدید (لوئیس انریکه) آمد که می‌خواست یک تیم جدید بسازد. من فکر می‌کردم که زمان حضورم در بارسا به سر رسیده است اما او به من گفت که یکی از اعضای مفید تیم او خواهم بود. یک روز طول کشید تا تصمیم بگیرم و در نهایت ماندن در بارسا را انتخاب کردم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج