adexo3
۱۶۴۴۳۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

يک برزيلي ديگر در راه پرسپوليس

اگرچه مراحل انتقال مهاجم برزيلي که چند روز قبل وارد ايران شد، به پايان رسيده و اين بازيکن با پرسپوليس قرارداد بسته اما قرار است يک برزيلي ديگر براي مذاکره با سرخپوشان امشب وارد تهران شود.

ورزش سه: حمید درخشان از مدت ها قبل به دنبال دو بازیکن برزیلی بود که در پست مهاجم و هافبک بازی می‌ کنند. هفته گذشته مقدمات سفر این دو بازیکن به تهران فراهم شد اما تعلل باشگاه برای انجام مراحل سفر این دو باعث شد تا یکی از آنها راهی باشگاه های مطرح مصر شود.

همین مساله باعث شد تا درخشان به دنبال جایگزینی برای بازیکن برزیلی جدا شده باشد و در نهایت مذاکرات ابتدایی با مدیربرنامه های یک برزیلی دیگر انجام شد. بر همین اساس قرار است یک هافبک برزیلی که تخصص بازی در منطقه چپ زمین را دارد، امشب وارد تهران شود.

این بازیکن نیز به دلیل حضور در تیم های مطرح برزیل حاضر به دادن تست فنی نیست و اگر امشب وارد تهران شود فردا برای انجام معاینات پزشکی راهی کمیته پزشکی فدراسیون خواهد شد. بد نیست بدانید که این برزیلی به شدت مورد توجه حمید درخشان قرار گرفته است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج