adexo3
۱۶۴۹۶۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

نتيجه پرسپوليس - فولاد تغيير نمي‌کند

ماجراهاي شکايت پرسپوليس از فولاد همچنان ادامه دارد.

ورزش سه: در این باره هوشنگ نصیرزاده رییس کمیته حقوقی و تدوین مقررات فدراسیون فوتبال گفت: «با توجه به ابهامی که در مورد اعتبار کارت پایان خدمت سروش سعیدی بازیکن تیم فولاد وجود دارد گفته می‌شود که او با دریافت یک گواهی از پلیس۰۱+ و تسلیم آن به سازمان لیگ موفق شده است در بازی مقابل تیم پرسپولیس به زمین برود و مدیران باشگاه پرسپولیس نیز اقدام به تسلیم شکایت به کمیته انضباطی کردند.»

هوشنگ نصیر زاده در این رابطه گفت: «نتیجه مسابقه با توجه به تغییر قوانین انضباطی در ایران هرگز عوض نمی‌شود. زیرا بر خلاف مقررات قبلی که امکان اعتراض به حضور بازیکن غیر مجاز هر لحظه وجود داشت این بار طبق بند ۴ ماده ۸۶ وحتی لغتی تحت عنوان گزارش وجود داشت که تاخیر در اعتراض را موجه می‌ساخت در حالی‌که در سال جاری دیگر چنین قوانینی وجود ندارد. فقط تیم‌ها تا دو ساعت بعد از بازی می‌توانند صلاحیت بازیکن حریف را زیر سوال ببرند و از آنجا که پرسپولیس چنین اعتراضی تسلیم نکرده شکایتی از این باشگاه پذیرفته نخواهد شد مگر آنکه سازمان لیگ بپذیرد که آنها برای اجازه حضور این بازیکن مرتکب اشتباه شده‌اند که در آن صورت امکان تکرار مسابقه به دلیل اشتباه مقامات برگزار کننده شاید مورد بررسی قرار بگیرد. در آیین نامه انضباطی مصوب ۶/۸/۹۲ تیم‌ها برای اعتراض به صلاحیت بازیکنان و اعلام غیر مجاز بودن آنها فقط تا ۲ ساعت بعد از بازی فرصت دارند مقامات فدراسیون را در جریان قرار دهند و بعد از آن از باشگاه معترض پذیرفته نمی‌شود. در قوانین قدیم هر زمان بعد از حضور بازیکن غیر مجاز، امکان اعتراض وجود داشت.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج