adexo3
۱۶۵۲۰۷
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

حذف سقف قرارداد برای باشگاه‌های درآمدزا

نایب رئیس فدراسیون فوتبال و رئیس سازمان لیگ فوتبال گفت: اگر باشگاهی بتواند کاملاً در آمدزایی بکند سقف قرارداد برای آنها حذف می‌شود.

سایت سازمان لیگ: نایب رئیس فدراسیون فوتبال و رئیس سازمان لیگ فوتبال درسفر به تبریز از موزه فوتبال آذربایجان بازدید کرد.

در این مراسم محمد ششگلانی رئیس هیأت فوتبال استان آذربایجان شرقی و سعید عباسی سرپرست باشگاه فرهنگی ورزشی تراکتور سازی تبریز مهدی تاج را همراهی می‌کردند.

تاج در این بازدید بیان کرد: در دنیا فوتبال کالاست، کالایی که آن را می‌فروشند. منتهی آن نیز یک سری معیار‌ها و قوانین و ضوابطی دارد که اگر حقوق شناخته شده فوتبال درست پرداخت شود، این رشته ورزشی که در همه جا دنیا رواج دارد در جایگاه واقعی خود قرار می‌گیرد.

رئیس سازمان لیگ افزود: یعنی اگر ما حقوق فوتبالی خود را از صدا و سیما، از تبلیغات ،ارسال پیام کوتاه و غیره بگیریم فوتبال ما نیز جایگاه واقعی خود را پیدا می‌کند.

نایب رئیس فدراسیون فوتبال همچنین در جلسه مدیران عامل باشگاه‌ها و سرمربیان تیم‌های فوتبال لیگ‌های کشوری استان از حذف بازیکنان قدیمی که با فشار رسانه یا دلالان در لیگ حضور داشتند خبر داد.

تاج افزود: سیاست ما جوان سازی لیگ است که این موضوع کاری یکساله را می‌طلبد.برنامه ما جلوگیری از ولخرجی باشگاه ها، بی برنامگی‌ها و پرداخت رشوه و قراردادهای پنهانی است .اگر باشگاهی بتواند کاملا در آمدزایی بکند سقف قرارداد برای آنها حذف می‌شود.

رئیس سازمان لیگ ،تبریز را قطب فوتبال و فوتسال در کشور نام برد و در ادامه گفت: با توجه به سهمیه این استان در لیگ قهرمانان آسیا فوتبال تبریز را خوب و مثبت ارزیابی می‌کنم.

وی افزود: فوتبال تبریز سهم بسزائی در کشور دارد، زیرا دو تیم تراکتورسازی و گسترش فولاد در لیگ برتر حضور دارند و یک سهمیه نیز در لیگ قهرمان آسیا را از آن خود کرده است و مدارس فوتبال فعالی در کشور دارند .

تاج با اشاره به اینکه سیاست‌های برگزاری مسابقات کمی اشکال دارد،افزود: امیدواریم که در سال آینده این روند بهبود یابد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج