۱۶۵۳۵۸
۵۰۱۳
۵۰۱۳
پ

مقایسه جوانگرایی حجازی و قلعه نویی

مروری بر جوانگرایی های ناصر حجازی در قیاس با این روزهای استقلال

وب‌سایت ناصر حجازی: استقلال پر ستاره در ابتدای فصل قبل بعد از ناکامی در جام باشگاههای آسیا و سپس تداوم آن نا موفقیت در طی فصل که نتیجه اش کنار گذاشته شدن غیر مستقیم ستاره هایی چون : فرهاد مجیدی , جواد نکونام , پژمان منتظری و ... از تیم محبوب پایتخت توسط سرمربی استقلال و جذب بازیکنان از رده خارج باشگاه پرسپولیس , ناکامی در کسب جام های داخلی و در نهایت عدم کسب سهمیه آسیایی بود , با انتقدات بسیاری از سوی هواداران در قبال کادرفنی روبرو شد .

آنها در حداقل انتظار خود , منتظر برکناری این کادر ناموفق بودند اما سرمربی تیم با سر دادن وعده در کسب قهرمانی برای فصل جدید و جوانگرایی و مسایل مشابه به هر شکل ممکن خود را به هواداران تحمیل کرد تا آنها فرصتی دیگر را برای اعاده حیثیت به وی دهند اما برغم آنکه استقلال ستاره های لیگ فصل قبل را جذب نمود و در کنار آن ملی پوشانش را حفظ کرد , در ادامه لیگ نه تنها روند موفقی را پشت سر نگذاشت و از اواسط نیم فصل تا هفته های پایانی آن امتیازات بسیاری را از دست داد که دیدار حیثیتی مقابل ضعیفترین پرسپولیس تاریخ را واگذار کرد و در نهایت با جام حذفی وداع نمود تا بهترین فرصت برای هیات مدیره و مدیر عامل ی بی اختیار استقلال در پایان دادن به وعده های بی سر و ته سرمربی استقلال باشد اما این گونه نشد تا استقلال در نیم فصل با جذب بازیکنان پا به سن گذاشته ای چون : رضا عنایتی , میلاد نوری و ... عملا در جوانگرایی مطرح شده در آغاز فصل نیز ناکام باشد تا هواداران بیشتر جای خالی اسطوره ای بنام ناصر حجازی ر احساس کنند .

مقایسه جوانگرایی حجازی و قلعه نویی

مردی که اگر ادعای جوانگرایی داشت , همچون سال ۱۳۷۶ با کنار گذاشتن بازیکنان بالای ۳۰ سالی همچون : امیر قلعه نویی , صادق ورمزیار , بهروز پرورش خواه و ... و جذب جوانان جویای نام مثل : علی رضا اکبرپور , فرد ملکیان , محمد نوازی , فرهاد مجیدی و ... با جسارت لازم استقلال را نه تنها در سال اول و بدون ارائه برنامه ۳ ساله به قهرمانی لیگ برساند که در آسیا با کمترین هزینه ممکن و درک شرایط مدیریت به نایب قهرمانی برسد و سپس باعث شد این جوانان بی ادعا, سالها آینده استقلال را تامین کنند و... . این تفکر در سال ۸۶ نیز بر افکار ناصر حجازی حاکم بود . آنجا که وی جوانان جویای نامی همچون : پژمان منتظری , امید روانخواه , مهرداد پولادی و ... را جذب نمود تا آینده استقلال را تامین کند هر چند که فرصت چیده شدن میوه را برای نهالی که حجازی کاشته بود , ندادند. استقلالی که حجازی عاشقانه می ساخت و همین عشق به هوادار منتقل میشد تا آنها نه فقط از بازیهای استقلال حجازی که از تمرینات وی نیز با حضور بیش از سه هزار نفر دیدن کنند تا با بلیط فروشی در مرغوبکار فرصتی برای درآمدزایی استقلال نیز باشد و...ووقتی بازیکن خارجی تازه وارد استقلال هلمکه با خوشحالی صحبت از بازی مقابل هواداران پرشور تیم محبوب پایتخت را می کند , نمی داند که کاری با استقلال کرده اند که به زحمت بازیهای این تیم جمعیتی در حد تمرینات استقلال بهترین دروازه بان قرن آسیا را بخود می بیند , هر چند که شاید برای فریب دادن وی فیلم بازیها یا تمرینات استقلال ناصر حجازی را نشانش داده اند تا او اینگونه اظهار نظر نماید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج