اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۶۵۳۹۰
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

شما آزاد و مختار هستید آقای درخشـان

رد کردن نیلسون به بهانه اینکه ما از یک دروازه‌بان گذشتیم تا مهاجم بخریم در نوع خودش یک حرف و ادعاست.

خبر ورزشی: رد کردن نیلسون به بهانه اینکه ما از یک دروازه‌بان گذشتیم تا مهاجم بخریم در نوع خودش یک حرف و ادعاست. ادعای سرمربی پرسپولیس که خوشبختانه در این باره قضاوت کرد و حرف زد. او نیلسون را رد کرد تا بگوید سوشا مکانی یک سرمایه ملی است و نمی‌توانستیم او را رد کنیم.

نمي‌دانيم درخشان از آنچه در نيم‌فصل رقابت‌هاي ليگ گذشت خبر دارد يا نه؟ او در تعداد زيادي از بازي‌هاي پرسپوليس حضور داشته و سرمايه‌هايش را در اين تيم ديده. سرمايه ملي او در پرسپوليس گل‌هاي فوق‌‌العاده بدي در نيم‌فصل اول خورد؛ گل‌هايي كه بعضي‌هايش به شدت بچگانه بود.

نيلسون هم البته آن دروازه‌بان آماده فصل قبل نبود اما هرچه بود اين سليقه آقاي درخشان است. زياد نبايد به او سخت گرفت. هرچه باشد او سرمربي كنوني پرسپوليس است و بايد اين اختيار و در واقع آزادي عمل را براي درخشان قائل شد تا هر بازيكني را كه مي‌خواهد در ليست مازاد بگذارد و هر كسي را هم كه دوست دارد به پرسپوليس ببرد. اصلاً به ما چه او مهدي جعفرپور را با سليقه خودش آورد، در دو بازي هم از او استفاده كرد و بعد اين بازيكن را در ليست مازاد گذاشت؟ سرمربي پرسپوليس چه كسي است؟ آيا كسي به جز درخشان در اين زمينه مسئول است؟ وقتي پاسخ همه ما مثبت است پس بايد به او حق بدهيم كه سوشا مكاني را سرمايه ملي بداند و ماندن نيلسون را نيز به صلاح نداند. بايد ببينيم او براي پرسپوليس چه نقشه‌هايي دارد؟

وقتي درخشان نقطه ضعف پرسپوليس را در خط حمله مي‌بيند بايد به عقيده او احترام بگذاريم. البته اين حق ماست كه صبر كنيم و ببينيم در نيم‌فصل دوم آيا در خط حمله پرسپوليس تغييراتي حاصل مي‌شود؟ آيا خط آتش پرسپوليس گلزن‌تر مي‌شود؟ آيا سرمايه ملي درخشان در خط دروازه فريادرس پرسپوليس در نيم‌فصل دوم مي‌شود؟

اينها چيزهايي نيستند كه از الان بخواهيم درباره‌شان قضاوت كنيم. بلكه بايد صبر كنيم تا موعدش برسد. همين كه چشم روي هم بگذاريم بازي‌هاي نيم‌فصل دوم از راه مي‌رسد و سرمايه‌هاي حميد درخشان، انتخاب‌هايش و ورودي‌هاي پرسپوليس در نيم‌فصل مشخص مي‌شود. در اين صورت مي‌شود خيلي راحت‌تر با درخشان وارد بحث و چالش شد. تا اينجا حق با اوست و درخشان در همه انتخاب‌هايش آزاد است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج