اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۶۵۹۴۵
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

بررسي خريدهاي زمستاني تيم‌هاي مدعي

پرونده نقل و انتقالات زمستانی در حالی سه‌شنبه شب بسته شد که بیشتر باشگاه‌ها تلاش‌شان بر این بود که از هر ۶ سهمیه استفاده کنند

خبر ورزشی: پرونده نقل و انتقالات زمستانی در حالی سه‌شنبه شب بسته شد که بیشتر باشگاه‌ها تلاش‌شان بر این بود که از هر ۶ سهمیه استفاده کنند اما در این بین بودند تیم‌هایی که بر اساس نیاز بازیکن گرفتند.

روزهای باقی‌مانده تا شروع هفته هجدهم فرصت خوبی است که تیم‌ها با تمرینات و بازی‌های دوستانه‌ای که پشت ‌سر می‌گذارند، به هماهنگی نفرات جدید با نفرات قدیمی اقدام کنند و با دستیابی به هارمونی تاکتیکی زمینه را برای کسب نتیجه بهتر فراهم کنند. البته بیشتر باشگاه‌ها عادت کرده‌اند زمان فشردگی بازی‌ها به فشردگی بازی‌ها و زمان تعطیلات به تعطیلات اعتراض کنند. در زیر نگاهی داریم به خریدهای زمستانی ۵ تیم بالای جدول که داعیه قهرمانی دارند و همچنین پرسپولیس که مورد بحث است.

كمك به پرسپوليس يا كمك به بازيكن؟

اگر تادئوي برزيلي (مهاجم) و بازيكن جديد برزيلي به نام روجرينهو كه به زودي به جمع سرخپوشان ملحق مي‌شود را فاكتور بگيريم، ديگر بازيكناني كه پرسپوليس جذب كرده، بازيكنان بزرگي نيستند. علي عليپور، مسعود همامي، بابك حاتمي، مبين ميردورقي و... حضور اينها در پرسپوليس بيشتر به آنها كمك مي‌كند تا به پرسپوليس. در گذشته‌اي دور بيشتر شاهد حضور بازيكنان اسمي در پرسپوليس مي‌بوديم اما الان بيشتر بازيكنان با حضور در پرسپوليس مطرح مي‌شوند.

علي‌منصور با برنامه پيش مي‌رود

علي‌منصور كه سال‌هاي سال در فوتبال با برنامه اروپا بازي كرده، علاقه‌مند است با مطالعه پيش ‌رود. او ضرورتي نديد كه ۶ خريد داشته باشد چون تيم او در نيم‌فصل نخست قهرمان شده و از همه مهمتر اینکه توازن در خط حمله و دفاع اين تيم برقرار است. با توجه به داشته‌هاي موجود، ۶ خريد فقط مي‌توانست يك ارمغان براي نفت داشته باشد؛ سنگين‌تر كردن نيمكت نفت. اين مسئله همچنين مي‌توانست خرج زيادي روي دست باشگاه بگذارد. با اين حال نفت در تعطيلات نيم‌فصل دانافان هلندي را به خدمت گرفته كه در سوپر ليگ روماني بازي مي‌كرده. همچنين تلاش‌ها براي جذب بهنام برزاي از راه‌آهن تهران ادامه دارد. اين خريد‌ها نشان مي‌دهد كه نفت مي‌خواهد در نيم‌فصل دوم تهاجمي‌تر بازي كند.

نگاه تيزبين فركي به خط دفاعي

سپاهان در خط حمله به اندازه كافي بازيكن خوب دارد كه هر خط دفاعي را مي‌آزارد؛ از لوسيانو پريرا گرفته تا محمد‌رضا خلعتبري و مهدي شريفي و...

طبيعي بود در چنين شرايطي نگاه تيزبين حسين فركي به خط دفاعي تيمش باشد. با اين حال سپاهان تيمي نيست كه هر بازيكني را به خدمت بگيرد و بعد از چند ماه عذر او را بخواهد. از آنجايي كه سپاهان در فصول اخير هميشه خريد خوب خارجي داشته، به نظر مي‌رسد دو خريد اخير اين تيم هم خوب باشند و ما در نيم‌فصل دوم سپاهان مستحكم‌تري را ببينیم. مارسيو پسوس، كاپيتان تيم آمريكن ناتال برزيل و فوضيل موسي‌اف كاپيتان سابق تيم المپيك ازبكستان كه در تيم لكوموتيو و بنياد‌كار اين كشور توپ مي‌زده، خريدهاي جديد سپاهان هستند كه در خط دفاعي و جلوي خط دفاعي توپ مي‌زنند.

هياهوي سرخ در جستجوي قهرماني

مهرداد بايرامي، عيسي اندوي، رادامز رودريگو داسيلوا، مهدي قريشي و آندرانيك تيموريان خريدهاي جديد تيم تراكتورسازي هستند. به اينها بازيكنان سرباز را هم اضافه كنيد؛ سينا عشوري، علي حمودي و شجاع خليل‌‌زاده كه دست‌كم در آسيا براي اين تيم بازي خواهند كرد. با اين نفرات تيم تراكتورسازي پرهياهو‌تر شده است. حال بايد منتظر ماند و ديد كه آيا رسول خطيبي جوان قادر به كنترل اوضاع خواهد بود يا نه. قطعاً اگر او آرام باشد و تصميمات آني نگيرد، تيم سرخ مي‌تواند در جستجوي قهرماني حركت كند.

براي خداحافظي آمده است...

غلامرضا عنايتي براي خداحافظي به استقلال آمده است! ميلاد نوري در پيكان خوب نبوده و شاید حضور در استقلال سبب نمايش متفاوت او شود! وحيد طالب‌لو هم به دنبال خاطره‌بازي در استقلال است و اينكه محسن فروزان را به تحريك براي دروازه‌باني بهتر وادار كند. ميلاد سليمان‌فلاح هم در بازی‌های به ميدان آمده، چيز خاصي نشان نداده! مي‌ماند هنريك هملكه هافبك برزيلي - آلماني. با اين تفاسير خريدهاي استقلال خوب بوده است يا بد؟

نفس راحت اسكوچيچ

اسكوچيچ در نيم‌فصل نخست با كوهي از مشكلات روبه‌رو شد اما با دست خالي فولاد را در جمع مدعيان نگه داشت. او حالا مي‌تواند نفس راحتي بكشد چون محسن مسلمان، محمد قاضي و احمد آل‌نعمه بازيكنان خوب ليگ به شمار مي‌روند. چه بسا بازيكن خارجي اين تيم هم (آلويس نونگ) هماني باشد كه اسكوچيچ انتظارش را داشت. در خريد فولاد منطق بيشتر از احساس دخيل بوده و گويا براي اسكوچيچ كيفيت بازيكن بيشتر از تعداد بازيكن مهم بوده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج