اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۶۶۰۰۲
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

هرگز تنها نخواهی ماند «استیوی جی»

شروع سال نو میلادی برای طرفداران لیورپول از این بد تر امکان پذیر نبود.

طرفداری: شروع سال نو میلادی برای طرفداران لیورپول از این بد تر امکان پذیر نبود. آن ها هیچ گاه شروع سال ۲۰۱۵ را از یاد نخواهند برد. سالی که تکه ای از قلبشان، از آن ها جدا شد. تکه ای فوق العاده ارزشمند و مهم.

هرگز تنها نخواهی ماند «استیوی جی»

در این لحظات حتی متعصب ترین طرفداران یونایتد نیز در کنار هواداران لیورپول ایستاده اند. البته سخت نیست که آن ها از آن «پاس گل مشکوک» سخن بگویند و لیز خوردن کاپیتان لیورپول را در حساس ترین نقطه فصل گذشته تاوان آن ماجرا قلمداد کنند، اما بعید است دست کم در این لحظات آن ها رو به چنین مسائلی بیاورند. کاپیتان بیانیه داده و رسما پایان کارش در لیورپول را اعلام کرده است. این جمله شوخی نیست. این جمله یک جمله معمولی هم نیست. تنها یک نیم فصل دیگر می توان کاپیتان را با پیراهن سرخ لیورپول در آنفیلد تماشا کرد و این مضحک ترین جمله سال محسوب می شود. در این لحظات سخت فوتبال در کنار لیورپول قرار گرفته است. دنیا امشب را در کنار لیورپول سپری خواهد کرد. برای طرفداران لیورپول که همچون دیگر مردمان انگلیس فوتبال مسئله ای فراتر از مرگ و زندگی است، امشب از سخت ترین شب های زندگی خواهد بود.

هرگز تنها نخواهی ماند «استیوی جی»

" استیوی جی " یک کاپیتان معمولی نبود. برای من جرارد از مهم ترین افرادی محسوب می شود که توانست نقش یک «رهبر» واقعی داخل زمین را در فوتبال مدرن معنا کند، یک رهبر واقعی. برای درک این مهم کافی است به لحظات جنون آمیزی که او برای تیم و هوادارانش خلق کرده، بار دیگر نگاه کنید. در فینال آتاتورک زمانی که در بین دو نیمه سکوهای لیورپولی غرق در اشک و ناامیدی بود، تنها این جرارد بود که به بازگشت می اندیشید. حق با جان چمپیون سوپر گزارشگر مشهور است، لیورپول در همان ثانیه هایی که دست های جرارد همچون یک رهبر واقعی برای تحریک تماشاگران پس از گل اول در آتاتورک به آسمان بلند شده بود، میلان را شکست داد!! گل اسمیچر و آلونسو را فراموش کنید، لیورپول در همان زمانی که جرارد دیوانه وار آتش در سکوی هواداران روشن می کرد، توانست پیروز میدان شود. استیوی جی از این لحظات دیوانه وار کم خلق نکرده است. او در دیدار تاریخی برابر المپیاکوس قبل از صعود به فینال جاودانه آتاتورک نیز به معنای واقعی کلمه نقش رهبر را توانسته بود معنا کند. جایی که بیش از ۵ بار در طول بازی اقدام به تحریک تماشاگران کرد و در نهایت در ثانیه های پایانی آن لحظه «آسمانی» را با ضربه جادویی اش خلق کرد. خوشحالی جرارد پس از آن گل در تاریخ لیگ قهرمانان محفوظ باقی خواهد ماند.

هرگز تنها نخواهی ماند «استیوی جی»

جیم بوردمن روزنامه نگار مشهور انگلیسی راست می گوید، جرارد بدون شک جزء بهترین هافبک های تاریخ محسوب می شود. جرارد جزء اولین دسته بازیکنانی است که توانست نقش رهبر داخل زمین را در فوتبال مدرن معنا کند. او در لحظاتی که مجموعه لیورپول تنها و ناامید به نظر می رسید، تک و تنها بار مسئولیت تیم را به دوش کشید و به تنهایی توانست امید را در سمت خودی زنده کند. هیچ اهمیتی ندارد که لیز خوردن او تاوان پاس گل مشکوکش به چلسی در راه قهرمان نشدن یونایتد بوده باشد. باز هم هیچ اهمیتی ندارد که او نتوانسته حتی ۱ بار جام زیبای لیگ برتر را لمس کند. برای هواداران لیورپول هیچ کدام از این مسائل ذره ای اهمیت ندارد. آن ها در کنار استیوی جی زندگی کرده اند و در روزهایی که کاملا تنها به نظر می رسیدند، این معجزه جرارد بود که می توانست به داد آن ها برسد. استیون جرارد در پایان فصل جاری آنفیلد را ترک خواهد کرد اما او تا ابد، نفس هواداران لیورپول را در نزدیک ترین نقطه به خود احساس می کند...

هرگز تنها نخواهی ماند «استیوی جی»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج