adexo3
۱۶۶۰۴۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

بهروان: پدیده از لیگ حذف نمی‌شود

عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ گفت: مسئولان باشگاه پدیده با توجه به مشکلی که برای‌شان به وجود آمده می‌توانند برای تغییر نام اقدام کنند.

خبرگزاری تسنیم: غلامرضا بهروان در خصوص مشکلی که برای مجموعه پدیده به وجود آمده و این تیم نمی‌تواند با این نام در ادامه مسابقات لیگ شرکت کند، اظهار داشت: تغییر نام دادن در اساسنامه و قوانین فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ پیش‌بینی شده و مسئولان باشگاه پدیده می‌توانند برای تغییر نام اقدام کنند.

وی افزود: مسئولان باشگاه پدیده ابتدا باید در کمیسیون ماده ۵ اداره کل خود نام‌شان را تغییر دهند و سپس در کمیسیون ماده ۸۸ اداره کل ورزش استان خراسان این تغییر نام صورت بگیرد. در ادامه اگر با تغییر نام باشگاه پدیده موافقت شد آنها باید مدارک لازم را به سازمان لیگ بیاورند و به بخش صدور مجوز حرفه‌ای باشگاه‌ها بدهند تا تغییر نام صورت بگیرد.

عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ با اشاره به صحبت‌های مهدی تاج مبنی بر اینکه اگر باشگاه پدیده خراسان و نفت مسجدسلیمان مجوز حرفه‌ای نگیرند اجازه حضور در لیگ را ندارند، خاطرنشان کرد: با توجه به حساسیت و سخت‌گیری‌هایی که وجود دارد، اگر باشگاهی نتواند مجوز حرفه‌ای بگیرد اجازه حضور در مسابقات آسیایی به عنوان نماینده ایران را ندارد. این مسئله هم که عنوان شده این دو باشگاه تا چند ماه آینده فرصت دارند به معنای این نیست که تا پایان سال باید نواقص را برطرف کنند، بلکه باشگاه‌ها تا خردادماه سال ۹۴ فرصت اصلاح نواقص را دارند.

بهروان در پاسخ به این سؤال که آیا پدیده با توجه به مشکل نام و نداشتن مجوز حرفه‌ای از لیگ حذف خواهد شد، گفت: پدیده از لیگ حذف نمی‌شود. آنها می‌توانند نام‌شان را تغییر دهند و در ادامه با نام دیگری در مسابقات شرکت کنند. در خصوص مجوز حرفه‌ای هم بسیاری از مشکلات باشگاه پدیده برطرف شده است. آنها برای برگزاری مسابقات مشکلی ندارند و بخش زیادی از مشکلات که مربوط به ورزشگاه خانگی‌شان می‌شد را حل کردند. حتی با هزینه باشگاه برای ورزشگاه ثامن‌الائمه خرج شده و اکنون مشکل پدیده برای دریافت مجوز حرفه‌ای مربوط به اساسنامه، ساختار باشگاه و فوتبال پایه می‌شود.

وی یادآور شد: در بخش فوتبال پایه هم باشگاه پدیده اقدامات بسیار خوبی انجام داده و پیشرفت در کار حاصل شده اما هنوز صددرصد نشده است. اگر این مشکلات هم برطرف شود مجوز حرفه‌ای باشگاه پدیده صادر خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج