اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۶۶۰۸۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

هاشمي‌نسب: با تابلو فرش اول آسيا هستيم

مدافع پيشين تيم ملي فوتبال ايران ترجيح مي‌دهد در فوتبالي که به زعم او کثيف است، فعاليتي نداشته باشد.

خبرگزاری فارس: مهدی هاشمی‌نسب در مورد کناره‌گیری علی کریمی از تیم ملی گفت: او حتماً چیزی دیده که این تصمیم را گرفته است. فکر می‌کنم کی‌روش هیچ علاقه‌ای برای فضا دادن به مربی ایرانی ندارد. این اتفاق برای دیگر مربیان هم رخ داد و همان بهتر که کریمی رفت. فکر می‌کنم او در این دو سه هفته هم نمی‌توانست به تیم ملی کمک کند و بهتر شد که از تیم ملی رفت.

وی در ادامه در مورد پیش‌بینی‌اش از عملکرد تیم ملی در جام ملت‌های ۲۰۱۵ آسیا تأکید کرد: ما ایرانی هستیم و برای موفقیت تیم کشورمان دعا می‌کنیم. با این حال اگر بخواهیم منطقی صحبت کنیم، مشخص است که شانس زیادی برای موفقیت در آسیا نداریم. ما تدارک خوبی نداشتیم و تیم‌های دیگر برعکس ما خیلی خوب آماده شدند، پس باید فرقی در این زمینه وجود داشته باشد.

هاشمی‌نسب در مورد اینکه گاهی اوقات اتفاقات فوتبالی منجر به قهرمانی یک تیم می‌شود، گفت: ما اگر خوب تمرین می‌کردیم، خوب آماده می‌شدیم و بازی‌های تدارکاتی با تیم‌های قوی برگزار می‌کردیم آن وقت می‌توانستیم چشم به شانس هم داشته باشیم ولی همه می‌دانند تیم ما چه شرایطی دارد. در ضمن ما در جام ملت‌ها فقط برد می‌خواهیم و مثل جام جهانی نمی‌توانیم دفاع کنیم، چون آنجا دنبال نباختن بودیم.

مدافع پیشین استقلال و پرسپولیس خاطرنشان کرد: با منطق فوتبال شانسی برای قهرمانی نداریم و وقتی با تابلو فرش تیم اول در رده‌بندی آسیا می‌شویم، نباید به چیزهای دیگر دلخوش کنیم. با این حال من به عنوان یک ایرانی برای تیم ملی کشورم آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم با موفقیت ایران، مردم خوشحال شوند.

وی همچنین در مورد احتمال حضورش در شهرداری تبریز و کار کردن با خداداد عزیزی گفت: من دوری از این فوتبال کثیف را به حضور در آن ترجیح می‌دهم و بارها این را به خداداد گفته‌ام. دوست دارم به او کمک کنم ولی روحیه‌ام اجازه نمی‌دهد در فوتبال باشم. من زندگی راحتی دارم و نیازی به پول فوتبال ندارم. تا الان هم تصمیمم عوض نشده است.این را هم بگویم رابطه‌ام با خداداد فراتر از این حرف‌هاست.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج