۱۶۶۰۸۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

حمله آبراموویچ به شماره ۱۰ بارسلونا

در شروع سال نو هر کسی برای خودش آرزویی می‌کند و آرزوی رومن آبراموویچ، مالک و ژوزه مورینیو، مربی چلسی هم این است که امسال بتوانند لیونل مسی را به باشگاه‌شان ببرند.

خبر ورزشی: در شروع سال نو هر کسی برای خودش آرزویی می‌کند و آرزوی رومن آبراموویچ، مالک و ژوزه مورینیو، مربی چلسی هم این است که امسال بتوانند لیونل مسی را به باشگاه‌شان ببرند.

۲۰۱۵ بي‌شك سال تلاش بزرگ مالك ثروتمند روس و مربي پرتغالي باشگاهش است با اين هدف كه بتوانند شماره ۱۰ بارسا را متقاعد به ترك نوكمپ و رفتن به استمفوردبريج كنند. اتفاقي كه با توجه به حرف و حديث‌هايي كه در لندن زده مي‌شود و چيزهايي كه اطرافيان بازيكن آرژانتيني مي‌گويند در سال ۲۰۱۵ بيش از هر زماني به اجرايي شدنش نزديك خواهد شد، تا جايي كه مي‌توان گفت در پرونده خريد مسي سال ۲۰۱۵ براي مالك باشگاه انگليسي حكم «يا حالا يا هيچ ‌وقت ديگر» را دارد.

تضمين

به ‌هر ‌حال انگليسي‌ها نسبت به رخ دادن اين اتفاق خيلي خوشبين هستند و دليلش هم علاقه‌اي است كه مسي و اطرافيانش براي ايجاد تغيير در حال و هواي اين بازيكن نشان داده‌اند. تا جايي كه حتي باشگاه‌هايي مثل خود چلسي، پاري‌سن‌ژرمن و رئال‌مادريد توانستند به مسي نزديك شوند و پيشنهادهايشان را مطرح كنند. مورينيو كه حالا به عكس دوران مربيگري‌‌اش در رئال‌مادريد، با صداي بلند فرياد مي‌زند كه مسي بهترين بازيكني است كه در تمام عمرش ديده، آبراموويچ را متقاعد كرده كه اين بازيكن نمي‌تواند يك سال ديگر بدون كسب قهرماني در بارسا دوام بياورد. البته متقاعد كردن مسي براي مورينيو به راحتي متقاعد كردن آبراموويچ نيست. او براي راضي كردن اين بازيكن بايد پروژه‌اي را به او پيشنهاد دهد كه رسيدن به قهرماني در آن تضمين شده باشد. به همين خاطر مربي پرتغالي همه هم و غمش را روي قهرماني در ليگ‌ برتر و ليگ قهرمانان اروپا خواهد گذاشت و دعا خواهد كرد كه اوضاع براي بارساي لوئيس انريكه خوب پيش نرود. برنامه‌هاي او البته چندان هم خوب پيش نمي‌رود و نمونه‌‌اش باخت ۵ بر ۳ اخيرش مقابل تاتنهام است. به غير از وعده قهرماني، چلسي براي رسيدن به هدفش يك جنبه ديگر را هم مد ‌نظر دارد و آن هم بهره بردن از شرايط احساسي است. آنها به خوبي مي‌دانند كه خانواده مسي دل‌ خوشي از بارسا ندارند چون معتقدند باشگاه در قضيه مشكل مالياتي‌شان آن طور كه بايد از آنها حمايت نكرد.

حرف‌هاي معنادار

چلسي البته پرونده مسي را چند روز زودتر از شروع سال جديد آغاز كرده. پيش از تعطيلات سال نو، مورينيو گفت با وجود اينكه مسي بهترين بازيكن دنياست اما چلسي نمي‌تواند براي خريدش برنامه‌ريزي كند و دليلش هم قانون بازي جوانمردانه مالي است. مورينيو با اين حرف رسماً اعلام كرد مسي را مي‌خواهد و تنها سدي كه مقابلش وجود دارد، مسائل مالي است. جداي از او سسك فابرگاس، هافبك چلسي و هم‌تيمي سابق مسي در بارسا اخيراً زياد در مورد سودي كه خريد مسي براي چلسي دارد و پايين بودن سطح بارسا بدون اين بازيكن حرف زده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج