adexo3
۱۶۷۹۹۰
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

کاسیاس: رئال نیازی به مسی ندارد

دروازه‌بان ۳۳ ساله رئال مادرید احتمال حضور مهاجم آرژانتینی بارسلونا در این تیم را رد کرد.

خبرگزاری تسنیم: پس از انتشار خبر تیره شدن روابط لوئیس انریکه و لیونل مسی عنوان شد که چلسی آماده جذب ستاره آرژانتینی بارسلوناست و حاضر به پرداخت رقم ۲۵۰ میلیون یورویی فسخ قرارداد اوست.

براساس این گزارش، ایکر کاسیاس در پاسخ به این پرسش خبرنگاران که «آیا رئال مادرید خواهان جذب مسی است؟»، گفت: خیر، با توجه به بازیکنانی که در اختیار داریم، عملکرد فوق‌العاده‌ای که داشته‌ایم و دستاوردهایی خوبی که به دست آورده‌ایم، نیازی به جذب بازیکنی جدید نداریم.

وی همچنین در خصوص وضعیت اخیر بارسلونا در پی اخراج آندونی سوبی‌سارتا، مدیر ورزشی بارسلونا و کناره‌گیری کارلس پویول، دستیار سوبی‌سارتا اظهار داشت: فکر نمی‌کنم بارسلونا دچار بحران شده باشد. من چنین نظری ندارم. اگر صادق باشیم، با توجه به چیزی که از اتفاقات اخیر بارسا دیده‌ام و چیزی که هست باید بگویم که مردم بیش از حد این موضوع را شلوغش کرده‌اند.

دروازه‌بان ملی‌پوش بارسا تصریح کرد: با توجه به وضعیتی که بارسلونا در رقابت‌های لالیگا، جام حذفی اسپانیا و لیگ قهرمانان اروپا دارد باید بگویم که اوضاع آنها بحرانی نیست. کاتالان‌ها در لالیگا فاصله چندانی با صدر جدول ندارند و در جام حذفی اسپانیا و لیگ قهرمانان هم هنوز از گردونه رقابت‌ها حذف نشده‌اند. آنها هنوز در سه رقابت مهم حضور دارند و رئال مادرید در صدر جدول لالیگا فاصله فاحشی با بارسلونا ندارد. به نظرم رقابت سختی در لالیگا خواهیم داشت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج