جاباما
۱۶۸۹۶۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

مسی روي آتش شايعات بنزین ریخت

لئو مسي همراه با رونالدو ونوير از شانس هاي کسب توپ طلا به حساب مي آيد.

ورزش سه: نشست خبری مسی در زوریخ دقایقی پیش به اتمام رسید و او به سوالات خبرنگاران پاسخ گفت. یکی از مهمترین سوالات، مربوط به هم تیمی شدن با رونالدو (بر اساس گفته رونالدو مبنی بر اینکه دوست دارد با مسی در یک تیم بازی کند) بود.

مسی در پاسخ گفت:" بسیار دشوار است که باهم در یک تیم بازی کنیم. این شانس را داشته ام که در دوران فوتبالم، با بازیکنان بزرگ زیادی هم تیمی باشم. رونالدو هم یکی از بازیکنانی است که دوست دارم در کنارش بازی کنم."

مسی در مورد عملکرد رونالدو در سال ۲۰۱۴ گفت:" کریستیانو سال بسیار خوبی داشت. قهرمانی های متعدد با رئال و شکستن رکورد های گلزنی، سال خوبی برای او رقم زدند. او هم مثل نویر شایسته توپ طلاست.از اینکه بار دیگر در این مراسم به عنوان نامزد توپ طلا حضور دارم خوشحالم و به آن افتخار می کنم."

از مسی در مورد جام جهانی و اهدافش در سال ۲۰۱۵ سوال پرسیده شد.فوق ستاره آرژانتینی بارسا در پاسخ گفت:" جام جهانی خوب و سازمان یافته ای بود. همه چیز خوب پیش رفت. درست است که در فینال شکست خوردیم اما مردم از دیدن بازی های زیبا در این جام راضی بودند. تقویم مسابقات فوتبال بسیار فشرده است. پس از انجام بازی هایی دشوار در مسابقات باشگاهی، در مقاطعی باید به تیم ملی برویم. فاصله بین مسابقات کوتاه است و این کار را دشوار می کند. در سال ۲۰۱۵ دوست دارم همه جام ها را با بارسلونا کسب کنم که البته کار دشواری است. در تابستان هم کوپا آمریکا را پیش رو داریم و قهرمانی در این جام برای آرژانتین بسیار مهم است."

مسی در مورد آینده گفت:" همیشه گفته ام که دوست دارم در بارسا به فوتبالم ادامه دهم و در نیوولز الدبویز خداحافظی کنم. اما همانطور که کریستیانو گفت، در فوتبال چیزی قابل پیش بینی نیست و کسی از آینده خبر ندارد.در حال حاضر حتی نمی دانم سال آینده کجا بازی خواهم کرد."
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج