اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۶۹۲۵۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

مصطفوي: درود بر شرف کي روش

داريوش مصطفوي رئيس فدراسيون سابق در مراسم تقدير از ۱۹۹۶ شرکت کرد و از وضعيتش انتقاد کرد.

ورزش سه: داریوش مصطفوی در این مراسم قبل از مایلی کهن صحبت کرد و گفت : من برای این فوتبال متاسفم ،فوتبال دست کسانی افتاده که با فوتبال آشنا نیستند. از آقای فائقی ممنون هستم که به من به اعتماد کرد. مایلی کهن پاک ترین آدم فوتبال است که تا بحال دیده ام. زمانی که من در فوتبال بودم بودجه کل مکان برابر با یک ، پنجم ماشین فوتبالیت های امروزی بود. کی روش چیز زیادی به فوتبال ما اضافه نکرد اما درود بر شرفش چون بازیکنان لوس را سرجایشان نشاند. اما ۲۰ سال پیش مایلی کهن هم همین کار را کرد.

او در خصوص برکناری اش هم گفت: همان زمان از خیلی جاها نامه نوشتند که این چه اوضاعی است. تیم ملی در آسیا هضم می‌شود، به جام جهانی هم نمی‌رود. یکی از کسانی که نامه نوشت که من را برکنار کنند همین مهدی تاج بود که الان رئیس سازمان لیگ است.

مصطفوی در رابطه با دستمزد بازیکنان هم گفت: علی کریمی آن زمان ۲۲۰ میلیون تومان بیشتر نگرفت. از احمد‌رضا عابد‌زاده بپرسید که چقدر دستمزد گرفته است و اکنون فوتبالیست‌هایی که ناخن عابد‌زاده هم نمی‌شوند چه پول‌هایی می‌گیرند. مشکل اصلی فوتبال ما این است که اکنون افرادی سر کار هستند که با فوتبال و فوتبالیست مانوس نیستند و هرچه بازیکن گفته است انجام داده‌اند. ای کاش بازی‌های خداداد عزیزی و علی دایی را در بازی با عربستان مشاهده می‌کردیم. دایی و عزیزی بالاتر از لیانل مسی هستند اما ببینید چه مسائلی را پنهان کرده‌ایم. چه اتفاقاتی رخ داده است.

دبیر اسبق فدراسیون فوتبال ادامه داد: در همان جام ملت‌های ۹۶ ولاپان صحبت کرد: قهرمانی حق تیم ملی ایران بود. کریم باقری در آن مسابقات با مشت به صورت بازیکن حریف زد اما فقط یک جلسه محروم شد من فکر می‌کردم یک سال محرومش کنند. خدماتی که AFC به فوتبال ایران کرد و در زمان خدمتگزاری من به فوتبال بود هیچ کس دیگری به فوتبال انجام نداد. دیگر در فوتبال ما ستارگانی مثل عابدزاده، استیلی، دایی پیدا نمی‌شوند. ای کاش ستاره‌های جدیدی بیایند تا مردم مدام نگویند عابد‌زاده، استیلی و خاکپور. این ستاره‌ها تکرار‌نشدنی هستند. وی ادامه داد: از احمد‌رضا عابد‌زاده بپرسید تا سفره دلش را برایتان باز کند و بگوید که در آن ۱۰ - ۱۵ دقیقه اول بازی با استرالیا چه گذشت. می‌توانستیم ۱۰ گل بخوریم اما این اتفاق نیفتاد. اکنون می‌بینیم که در استرالیا مردم ۲۵ هزار بلیت می‌خرند و به ورزشگاه می‌روند زیرا مردم ما معرفت دارند و قدر کسانی که برای‌شان شخصیت درست کرده‌‌اند را می‌دانند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج