اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۷۰۹۱۳
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

قوچان‌نژاد: به فکر بازی‌های آینده باشیم

مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: تک تک بازیکنان تیم ما همدلی عمیقی دارند. باید تمرکز خود را حفظ کرده و منتظر بازی‌های آینده باشیم.

خبرگزاری تسنیم: رضا قوچان‌نژاد که موفق شد گل پیروزی ایران مقابل امارات را به ثمر برساند در کنفرانس خبری بعد از این بازی گفت: این پیروزی مبارک همه باشد و ما در این دیدار به خوبی توانستیم به برد برسیم.

وی افزود: در این بازی امارات خوب بازی کرد اما ما بهتر از آنها بودیم که توانستیم گل بزنیم و برنده شویم. روحیه خوبی هم در تیم وجود دارد و این روحیه در آینده به ما کمک خواهد کرد.

مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان با اشاره به صحبت‌های کارلوس کی‌روش تأکید کرد: همان طور که کی‌روش هم گفت تیم امارات خوب بازی کرد اما تک تک بازیکنان تیم ما همدلی عمیقی دارند. باید تمرکز خود را حفظ کرده و منتظر بازی‌های آینده تیم ایران باشیم.

قوچان‌نژاد در پاسخ به این سؤال که آیا زمین کیفیت لازم را برای انجام یک بازی خوب داشت یا نه، گفت: واقعیت این است که زمین بازی بهترین زمین نبود اما ما زمین بدتر از این هم دیده‌ایم. نباید به خاطر این زمین دست خودمان بهانه بدهیم و از عملکرد خوب‌مان ناراضی باشیم.

وی با تمجید از عملکرد هم تیمی‌هایش تأکید کرد: بازیکنان با تجربه تیم ملی به تیم کمک کردند و من هم از این موضوع بسیار خوشحال هستم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج