اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۷۲۰۴۸
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

پیروانی: داور استرالیایی انتقام ۸ آذر را گرفت

سرمربی اسبق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ‌بنجامین ویلیام انتقام حماسه ۸ آذر را از فوتبال ایران گرفت.

خبرگزاری فارس: افشین پیروانی در مورد شکست ایران مقابل عراق در مرحله یک چهارم حذفی گفت: باید به بازیکنان تیم ملی خسته نباشید گفت. بازیکنان ما زحمت خود را کشیدند. من قبل از شروع جام ملت‌ها هم گفتم اگر قهرمان هم شویم نباید نگاهمان به شرایط فوتبال‌مان تغییر کند، فوتبال ایران ضعف‌های ساختاری زیادی دارد و متاسفانه به دنبال اما و اگر هستیم.

وی ادامه داد: شرایطی که در بازی عراق برای ایران پیش آمد باعث شد که حذف شویم. نمی‌توان کسی را مقصر این حذف دانست. شاید بدون تعارف باید گفت که مقصر اصلی حذف ایران داور استرالیایی است اما اگر ما به نیمه نهایی هم صعود می‌کردیم باز هم ایرادهای ساختاری فوتبال ایران پابرجا بود.

بازیکن سابق تیم ملی ایران تصریح کرد: من خودم را همانند بازیکنان و مربیان تیم ملی ناراحت می‌دانم اما بدون تعارف داور استرالیایی تأثیرگذارترین چهره بازی بود. شاید باورتان نشود، اما حماسه ۸ آذر برای استرالیایی‌ها خیلی گران تمام شده بود. او دق‌دلی و انتقام آن حماسه را از فوتبال ایران گرفت.

پیروانی با اشاره به اخراج مهرداد پولادی گفت:‌ بی‌تقصیرترین بازیکن مهرداد پولادی است. نباید کارشناسان نوک پیکان انتقادات خود را به سمت پولادی بگیرند. تیم ایران با وجود ۱۰ نفره شدن خوب بازی کرد و توانست که دو بار به بازی برگردد. پنالتی هم شرایط خودش را دارد.

وی درمورد اینه چرا بازیکنان جوان مثل وحید امیری در پنالتی‌های آخر انتخاب شدند، گفت:‌بازیکن خودش برای پنالتی زدن اعلام آمادگی می‌کند. ممکن است یک بازیکن بزرگ بگوید نمی‌تواند پنالتی بزند. در نهایت ای‌کاش فوتبال ما بابرنامه‌تر شود. من از همه بازیکنان و مربیان تیم ملی تشکر می‌کنم و به عنوان یک شهروند از آنها تشکر می‌کنم اما می‌گویم که عراق در نیمه نهایی خیلی راحت به کره جنوبی می‌بازد.

پیروانی با اشاره به تیم ملی گفت: نباید انتظار داشته باشیم که راحت به جام جهانی صعود کنیم و یا خیلی راحت قهرمان آسیا شویم. علم و دانش در فوتبال و ورزش حرف اول را می‌زند. باید امیدوار باشیم تا امکانات فوتبال ایران بیشتر شود. دیگر نباید احساسی عمل کنیم باید به علم روز فوتبال مسلط شویم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • نیما

      چرا ما همیشه در گذشته زندگی می کنیم ! بازی 8 آذر 17 سال که تمام شده !!!پولادی یک کارت زرد گرفته بود و باید بیشتر دقت میکرد در این میان حواس پرتی داور ! هم کار دستمون داد ! مشکل ما درست از لحظه ای شروع شد که گل اول رو خوردیم ! بچه ها از لحاظ روحی نتونستند گل رو هضم کنن ! اونقدر ناراحت بودند که مثل اینکه بازی تموم شده بود مثل اینکه هدف ما بسته نگه داشتن دروازه مون تا بردن بازی ! به هرحال بازی تمام شد کاش اونقدر که مردم از این باخت ها ناراحت میشن ذره ای هم مسئولان ورزشی و فدراسیونی ها ناراحت بشن و به فکر فوتبال و تیم ملی مون باشن وگرنه فقط با ایجاد جنگ روانی و تهییج مردم به جایی نمی رسیم ...به امید موفقیت ...

    • سعید

      ما ها یاد گرفتیم وقتی دستمون به جایی بند نمیشه چرت و پرت میگیم آقای پیروانی با تمام ارادت ولی خواهشا ... حیف این پول هایی که ایناها میگیرن اینا خر هم نیستن چه برسه به یوزپلنگ خاک بر سرشون

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج