adexo3
۱۷۲۱۲۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

خشم فان خال از نمایش ضعیف تیمش

سرمربی منچستر یونایتد از نمایش تیمش در دیدار برابر کمبریج یونایتد بسیار ناراحت و خشمگین است. او می‌گوید جام حذفی برای یونایتد بسیار مهم است و به قهرمانی در آن فکر می کند.

خبرگزاری ایسنا: منچستر یونایتد در جام حذفی انگلیس حریف تیمی همچون کمبریج یونایتد نشد و با تساوی بدون گل برابر این تیم متوقف شد تا برای صعود به دور بعد کار به بازی دوم کشیده شود.

لوئیس فان خال سرمربی منچستر یونایتد از تساوی تیمش برابر کمبریج بسیار عصبانی است. او در نشست خبری بعد از بازی گفت: بدون شک چنین نتیجه‌ای بسیار ناامید کننده و تاسف بار است. ما نتوانستیم برابر تیم گمنامی چون کمبریج به پیروزی برسیم و باید بازی تکراری برگزار شود. از چنین نتیجه‌ای بسیار ناراحتم.

او ادامه داد: همان اشتباهاتی را که پیش از این برابر کوئینز پرک رنجرز و یوفیل مرتکب شدیم دوباره انجام دادیم. باردیگر از تیمم خشمگین شدم. در نیمه دوم بهتر از حریف بودیم اما به آنچه که می خواستیم نرسیدیم. انگار که اصلا آماده این دیدار نشده بودیم. تساوی برای چنین بازی بسیار ناامید کننده بود. متاسفانه تساوی برای چنین بازی ناامید کننده است و من واقعا ناراحت هستم.

سرمربی هلندی شیاطین سرخ در پایان سخنان خود، گفت: باردیگر ناراحت و عصبانی هستم. انتظار داشتم که بعد از این دیدار بسیار خوشحال شوم اما اصلا این گونه نشد. جام حذفی رقابت بسیار مهمی برای ما است و باید آن را جدی گرفت. الان قهرمانی برای ما در لیگ برتر انگلیس بسیار سخت شده است و ما باید در دیگر جام ها قهرمان شویم. قهرمانی در جام حذفی برای ما سرنوشت ساز است. اگر می خواهیم قهرمان شویم نباید چنین بازی‌های را به نمایش گذاریم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج