adexo3
۱۷۵۹۲۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

دروازه‌بان سابق پرسپولیس تبرئه شد

رییس کمیته اخلاق گفت: فوتبالیست ها برای اینکه گرفتار تهدید و اخاذی نشوند، حرمت حریم خصوصی شان را حفظ کنند.

جام نیوز: علی اکبر محمدزاده درباره تذکر وزارت ورزش به فدراسیون های ورزشی مبنی بر اینکه ورزشکاران عکس های خصوصی شان را در اینستاگرام نگذارند، اظهار داشت: ما هنوز نامه ای را از وزارت ورزش و جوانان دریافت نکردیم اما این کار واقعا قشنگ و خوب است. من هم از همه فوتبالیست ها می خواهم که در اینستاگرام و سایر شبکه های اجتماعی عکس های خصوصی شان را انتشار ندهند. در این باره به سهولت برخی افراد می توانند سوءاستفاده کنند و ما هم پرونده های بسیاری بر همین مبنا داریم.

وی ادامه داد: افرادی هستند که بابت عکس های خصوصی شان تهدید شده اند، اخاذی های زیادی صورت گرفته و از دوستان فوتبالیست می خواهیم برای اینکه گرفتار چنین مسائلی نشوند، به حرمت حریم خصوصی خودشان چنین موضوعی را رعایت کنند.

رییس کمیته اخلاق درباره پرونده نیلسون کوریا عنوان کرد: ما این پرونده را بررسی کردیم اما هیچ مستندی برای محکوم کردن این بازیکن پیدا نکردیم. به همین خاطر نیلسون تبرئه و پرونده مختومه است.

گفتنی است چندی پیش شایعه ای مبنی براین که یکی از بازیکنان خارجی که در یک باشگاه تهران توپ می زده، خانمی را مورد اذیت قرار داده است. بازیکن مذکور که در خیابان فرشته تهران سکونت داشته است، در آسانسور منزلش خانمی را مورد اذیت قرار داده و قرار است این پرونده را بررسی کنیم.»

محمدزاده درباره پرونده هومن افاضلی تاکید کرد: در اسفندماه پرونده هومن افاضلی را پیگیری و رای نهایی را صادر می کنیم. ضمن اینکه درباره حمید درخشان نیز هفته بعد وقت رسیدگی تعیین کرده ایم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج