۱۷۵۹۴۲
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

رهبري‌فرد و يك خاطره جالب از علی کریمی

خاطرات بهروز رهبری‌فرد از دوران فوتبال و بازی در پرسپولیس و تیم ملی را حتماً‌ شنیده‌اید.

خبر ورزشی: خاطرات بهروز رهبری‌فرد از دوران فوتبال و بازی در پرسپولیس و تیم ملی را حتماً‌ شنیده‌اید.

فوتبالي‌ها اعتقاد دارند مدافع و كاپيتان سال‌هاي نه چندان دور پرسپوليس خيلي خوب حرف مي‌زند و بهتر از آن، خاطره تعريف مي‌كند. در همين راستا بايد خدمت‌تان عرض كنيم وقتي يك‌شنبه گذشته در بازي خيرخواهانه رسانه ورزش و ياران كريمي به بهروز رهبري‌فرد برخورديم، داستان جالبي را براي‌مان تعريف كرد كه خواندن آن خالي از لطف نيست: «اولين باري كه علي كريمي به تمرينات پرسپوليس آمد را خوب به خاطر دارم. آن روزها در ورزشگاه كارگران تمرين مي‌كرديم.

شنيده بودم او يك جوان سالني‌باز است كه در فتح تهران بازي مي‌كند و از تكنيك بالايي برخوردار است. پسري لاغراندام و بور بود كه سر تمرين آمد و قرار شد لخت شود و تمرين كند. همه ما داخل رختكن رفتيم تا لباس تمرين بپوشيم. احمدرضا عابدزاده، رضا شاهرودي، مهدي هاشمي‌نسب و بقيه بر و بچه‌ها يكي‌يكي لباس عوض كرديم و وارد زمين شديم اما علي كريمي وارد رختكن نشد.

پشت رختكن ورزشگاه كارگران و آن طرف، سرويس بهداشتي بود و علي كريمي را ديدم كه لباس خود را در دستشويي عوض كرد و به جمع ما ملحق شد، همان جا به مهدي هاشمي‌نسب و عابدزاده گفتم اين پسر فوتباليست مي‌شود. پرسيدند چطور؟ گفتم طرف بزرگتر و كوچكتر سرش مي‌شود. او به خاطر حجب و حيا و خجالت از احمدرضا عابدزاده و ساير بزرگترها خجالت كشيد لباس خود را در رختكن عوض كند و براي همين به دستشويي رفت و ... علي از همان روزها حرمت بزرگتر را حفظ مي‌كرد و پسر مؤدبي بود اما امروز جوانان پرسپوليس حرمت مديرعامل و سرمربي را نگه نمي‌دارند چه رسد به همبازيان خود!»

به اعتقاد ما بهروز رهبري‌فرد پر بيراه هم نمي‌گويد. او هم با يكي، دو برخورد با فوتباليست‌هاي امروزي پرسپوليس به خوبي تفاوت‌ها را دريافته است. شايد يكي از مشكلات كنوني پرسپوليس همين نكته باشد كه اين تيم يكي مثل احمدرضا عابدزاده ندارد. كاپيتان بزرگتری كه جوان‌ترها و حتي ساير بازيكنان از او حساب ببرند. محمد نوري و محسن بنگر بازيكنان خوبي هستند و اتفاقاً مؤثرترين پرسپوليسي‌ها در فصل جاري به شمار مي‌روند اما اين دو نيز كاريزماي يك كاپيتان يا بزرگتر را ندارند كه بتوانند جلوي برخي اتفاقات و حواشي جوان‌ترها را بگيرند. اين در حالي است كه در گذشته و به قول بهروز رهبري‌فرد وقتي يك جواني پاي به تمرينات پرسپوليس مي‌گذاشت، همان ابتدا متوجه مي‌شد که كجا آمده است يا به عبارت بهتر او را متوجه مي‌كردند!

در واقع كاپيتان و بازيكنان بزرگتر عصاي دست علي پروين در بيرون زمين هم بودند اما امروز ... بگذريم كه بايد هم گذشت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج