اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۷۶۳۰۷
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

درخشان: از حمایت مایلی‌کهن ممنونم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس احتمال کنار رفتنش از سمت سرمربیگری این تیم را رد کرد.

خبرگزاری تسنیم: حمید درخشان در نشست پیش از دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس ملوان انزلی اظهار داشت: دهه فجر را تبریک می‌گویم و عرض تسلیت دارم به مناسبت سالگرد درگذشت محراب شاهرخی که از پیشکسوتان پرسپولیس و مربی من بود. تشکر ویژه‌ای از دوست عزیز و مربی خودم محمد مایلی‌کهن دارم که روز گذشته در تمرین پرسپولیس شرکت کرد تا تیم را حمایت کند.

وی با اشاره به دیدار فردا مقابل ملوان تصریح کرد: فردا با تیمی بازی داریم که یک تیم خوب، ریشه‌دار و با صلابت است. تیم ما با وجود بازی خوبی که مقابل ذو‌ب‌آهن انجام داد از فرصت‌های‌مان استفاده نکردیم و امیدواریم این بار مقابل ملوان از فرصت‌ها استفاده کرده و استارت‌مان را برای پیروزی‌های آینده بزنیم.

درخشان در خصوص انتقاد پیشکسوتان پرسپولیس از عملکرد این تیم و وی خاطرنشان کرد: برای پیشکسوتان احترام قائلم و هر زمان که انتقاد کنند بر دیده منت می‌گذارم و تلاش می‌کنیم که پرسپولیس را به روزهای اوج برسانیم اما شاید دوستان متوجه مشکلاتی که درگیر آن هستیم، نباشند در حالی که هیئت مدیره در تلاش است که تیم از فشار خارج و به نتایج مطلوب برسیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا در صورت ناکامی مقابل ملوان از سمت خود برکنار می‌شود یا نه، گفت: در این زمینه نه از کسی چیزی شنیده‌ام و نه چیزی گفته شده است. آخرین جلسه‌ای که باهیئت مدیره داشتم به من محبت کردند و گفتند که با قدرت کارم را ادامه بدهم.

سرمربی تیم پرسپولیس با بیان اینکه نمی‌داند این شایعات از کجا آمده است، عنوان کرد: همیشه این‌گونه بودیم که هنوز کسی نیامده طرف را برمی‌داریم. کسی به من اولتیماتومی نداده و تا جایی که می‌توانم برای موفقیت پرسپولیس قدم برمی‌دارم و سعی می‌کنم که پرسپولیس را به روزهای خوبش برسانم.

درخشان در مورد جدایی مسعود مومنی افزود: دعوت‌نامه‌ای از تیم القادسیه کویت به او رسیده و در این زمینه با من مشورت کرد. از او تشکر می‌کنم که با صراحت و قدرت گفت که بدون من جایی نمی‌رود و می‌خواهد به پرسپولیس کمک کند. این مسئله برایم حائز اهمیت است.

وی در مورد اینکه سابقه نشان داده که هر زمان هیئت مدیره به یک مربی گفته که با قدرت به کارش ادامه دهد، نشان دهنده این بوده که تغییراتی در راه است، گفت: امیدوارم یک بار هم که شده روی حرف‌مان بایستیم. باید عقب‌گردی به گذشته داشته باشم و به روزهای اول ذوب‌آهن اصفهان و یحیی گل‌محمدی اشاره کنم. یحیی با ذوب‌آهن روزهای خوبی نداشت اما باید از آذری تشکر کنم که پای یحیی ایستاد تا مشکلات حل شود. در پرسپولیس هم به چشم دیدم که هیئت مدیره در تلاش است که تیم به موفقیت برسد تا کار را به سرعت جلو ببریم. امیدواریم این‌گونه پیش برود تا مشکلات را حل کنیم.

سرمربی تیم پرسپولیس در مورد محروم و مصدومان تیمش مقابل ملوان عنوان کرد: پیام صادقیان مصدوم و محمد نوری و مهدی طارمی به دلیل ۳ اخطاره بودن محروم هستند.

درخشان در خصوص جذب بازیکن در پست دفاع چپ تصریح کرد: مسئله جذب بازیکن باید در زمان نقل و انتقالات اتفاق می‌افتاد اما به دلیل مشکلاتی که پرسپولیس با آن دست به گریبان بود این اتفاق نیفتاد. در جلسه‌ای که برای جذب ضرغام داشتیم این بازیکن درخواست ۵۰۰ هزار دلار کرد که باشگاه قادر به پرداخت این مبلغ نبود. یک گزینه ژاپنی و ازبکستانی را در نظر گرفته‌ایم که حداقل در لیگ قهرمانان آسیا بتوانیم آنها را جذب کنیم.

وی در پایان در مورد ITC گابرریل گفت: ITC این بازیکن رسیده و فردا نیز شانس بازی کردن دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج