adexo3
۱۷۶۳۸۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

وقتی مسی از جام جهانی برزیل می گوید

لیونل مسی در مورد اولین بازی آرژانتین در جام جهانی گفت: "اولین بازی با بوسنی بسیار سخت بود چون فشار همه جانبه ای روی ما بود اما در آخر ما موفق شدیم بازی را ببریم."

طرفداری: وب سایت الموندو دیپورتیو مصاحبه مسی را با فیفا بازتاب داده است.

لیونل مسی در مورد اولین بازی آرژانتین در جام جهانی گفت: "اولین بازی با بوسنی بسیار سخت بود چون فشار همه جانبه ای روی ما بود اما در آخر ما موفق شدیم بازی را ببریم."

ستاره آرژانتینی در مورد شکست سنگین مدافع عنوان قهرمانی از تیم ملی هلند گفت: "نتیجه بازی هلند و اسپانیا خیلی باعث شد تعجب کنم؛ بعد از بازی من با دوستان اسپانیایی ام تماس گرفتم و به آنان گفتم انتظار بازی بهتری از شما داشته ام."

مسی در مورد بازی نیمه نهایی مقابل هلند گفت: "وقتی ماکسی آخرین پنالتی را تبدیل به گل کرد یکی از قشنگ ترین لحظات زندگی من بود؛ ما موفق شده بودیم در یک بازی طاقت فرسا و پایاپای برنده شویم."

مهاجم آرژانتینی بارسا در مورد نتیجه شوک آور برزیل و آلمان گفت: "من بازی برزیل و آلمان جوری پیش بینی کردم که ممکن است بازی پایاپای و سختی باشد و تعادل را در بازی ببینم؛ و با توجه به میزبانی برزیل شانس بیشتری برای پیروزی برزیل در نظر گرفته بودم. شکست سنگین برزیل شوک بزرگی نه تنها به برزیل بلکه به تمام دنیای فوتبال وارد کرد. حتی خود آلمانی ها فکر این که در پنج دقیقه چهار گل به برزیل بزنند را نمی کردند."

مسی در مورد بازی فینال (چشم هایش را می بندد و کمی فکر می کند) می گوید: "بازی فینال نبردی بین من و نویر بود اما من موفق نبودم. (سکوت می کند) چه می توانم بگویم؛ واقعآ حیف شد. در فینال ماراکانا ما موقعیت های بهتر و بیشتری نسبت به آلمان داشتیم. قهرمانی از دست رفت و یک عمر حسرت فرصت از دست رفته را خواهیم خورد. من فکر می کنم زندگی در جریان است و ما می توانیم در آینده جیران کنیم اما واقعآ حسرت جام را می خورم."
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج