adexo3
۱۷۷۱۵۰
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

جلالی: شاهد بدترین بازی لیگ بودیم

سرمربی تیم سایپا می‌گوید داور مسابقه باعث شد امروز شاهد بدترین بازی لیگ باشیم.

ایسنا: مجید جلالی پس از شکست تیمش برابر نفت تهران درباره روند بازی اظهار کرد: این بازی امروز روند خاصی نداشت. بازی امروز من را به یاد قدیم و زمانی که در زمین‌های خاکی بازی می‌کردیم انداخت. در آن زمان بازی‌ها حتی این گونه هم نبود.

وی با انتقاد از داور دیدار تیمش برابر نفت تهران اظهار کرد: ما هفته قبل مقابل استقلال بازی داشتیم. بهترین داور لیگ را برایمان گذاشتند. همان داور پنالتی صددرصد ما را نگرفت اما ما کوچک‌ترین اعتراضی به آن نداشتیم. حرف‌های من برای این است که می‌خواهم بگویم داور بازی امروز نتوانست بازی را مدیریت کند. وقتی داور نتواند بازی را مدیریت کند مثل بازی‌های قدیم که در زمین خاکی برگزار می‌شد می‌شود. هر کسی از هر جایی چه از بیرون زمین و چه از روی نیمکت روی نظرات داور تاثیرگذار بود. هر چه به داور می‌گفتند داور تبعیت می‌کرد.

وی تصریح کرد: داور نتوانست بازی را مدیریت کند به طوری که من می‌خواهم بگویم بازی امروز یک بازی لیگ برتری نبود. واقعا برایم جای سوال است اگر تیمی زورش قوی باشد باید داور بهتری برایش بگذارند؟ تیم ما و نفت از تیم‌های خوب لیگ هستند که فوتبال خوبی ارائه می‌کنند. چرا برای ما داور خوب انتخاب نکردند؟ مگر ما چه گناهی کرده‌ایم که باید داوران را در بازی‌های ما آزمایش کنید. شما ببینید داور مسابقه چگونه در ابتدای مسابقه ما را خلع سلاح کرد. اخراج بازیکن ما تمرکز کل تیم را به هم زد.

او در پاسخ به این سوال که آیا به اخراج یارتان اعتراض دارید یا اینکه معتقدید آن صحنه پنالتی نبود گفت: من به اخراج بازیکنم اعتراض دارم و در باره صحنه خطا باید بگویم ان صحنه واقعا خطا بود اما نباید بازیکن ما اخراج می‌شد. بعد از آن صحنه هر وقت نیمکت حریف به داوری اعتراض می‌کرد سوت‌ها به نفع آن‌ها زده می‌شد و وقتی ما اعتراض می‌کردیم سوت‌ها به نفع ما به صدا درمی‌آمد. داور باید در میانه میدان کار خودش را مدیریت کند. ۴ روز قبل ما مقابل استقلال و با داوری آقای فغانی بازی کردیم و همه آن صحنه را دیدند که او برای ما یک پنالتی را نگرفت. اما چون اشتباهش را مدیریت کرد، ما هیچ گونه اعتراضی انجام ندادیم. واقعا برایم جای سوال است چرا کمیته داوران این گونه رفتار می‌کند. اگر فردا با پرسپولیس بازی داشته باشیم محسن ترکی را به عنوان داور انتخاب می‌کنند. انگار هر وقت به تیم‌های پرطرفدار تهرانی می‌رسیم احساس می‌کنند که ما هم در این فوتبال هستیم.

جلالی تصریح کرد: ما در این فوتبال مویی سپید کرده‌ایم. به مردم و رسانه‌ها بارها گفته‌ام که اینقدر به استقلال و پرسپولیس اهمیت می‌دهید کمی هم به تیم‌های دیگری مثل تیم ما اهمیت بدهید. شاید تیم‌هایی مثل ما هم بتوانند به فوتبال کمک کنند. بازی امروز می‌توانست بهترین بازی لیگ باشد اما به خاطر تصمیم‌های داور، به بدترین بازی لیگ تبدیل شد. جالب است وقتی به داور اعتراض می‌کنم می‌گوید کمک‌داور تصمیم اخراج را گرفته است اما وقتی به کمک‌داور می‌گویم می‌گوید خود داور تصمیم اخراج را گرفته است. شما مطمئن باشید اگر بازی امروز خوب مدیریت می‌شد شاهد یکی از بهترین بازی‌های لیگ بودیم. با این حال همه دیدند که ما در نیمه دوم با وجود یک یار کمتر بازی خوبی به نمایش گذاشتیم و یک گل هم به ثمر رساندیم. من معتقدم داور بازی امروز را نابود کرد.

وی در ادامه با انتقاد از سازمان لیگ برای نحوه برنامه‌ریزی بازی‌ها نیز گفت: همه تیم‌ها یک هفته استراحت دارند اما ما مجبوریم چهار روز چهار روز بازی کنیم. مطمئن باشید اگر پای تیم‌های بزرگ وسط بود نمی‌توانستند با آن‌ها چنین کاری کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج