adexo3
۱۷۸۹۴۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

فان خال: رونی بهترین مهاجم یونایتد است

لوئيس فان خال، سرمربي منچستريونايتد عنوان کرد که وين روني، بهترين مهاجم تيم اوست ولي او قصد دارد از روني به عنوان هافبک استفاده کند.

ورزش سه: رونی ۸ گل در ۲۳ حضورش برای یونایتد در طول فصل به ثمر رسانده ولی بر خلاف فصلهای پیش، او عقب تر از فان پرسی و فالکائو، به عنوان هافبک در تیمش ایفای نقش می‌کند. با این حال، سرمربی هلندی معتقد است که قدرت گلزنی رونی، از باقی مهاجمانش بالاتر است ولی قصد دارد همچنان از او به عنوان هافبک استفاده کند.

او گفت:" شاید رونی بهترین مهاجم تیمم باشد ولی از او به عنوان هافبک استفاده خواهم کرد زیرا باید ببینیم که کدام بازیکنانم بیشترین حضور و از خودگذشتگی را چه پست‌هایی خواهند داشت.در حالی که موافقم رونی به عنوان مهاجم بازیکن بهتری خواهد بود، اگر در خط حمله به او بازی دهم، در خط هافبک به مشکل برخواهیم خورد."

فان خال درباره بازی کردن رونی در خط حمله تیم ملی انگلیس گفت:" رونی شاید برای تیم ملی انگلیس تلاش بیشتری می‌کند وقتی که در خط حمله است. اگر سرمربی تیم ملی انگلیس بودم، او را در خط حمله بازی می‌دادم ولی این ترکیب و ساختار تیم است که تعیین می‌کند کدام بازیکن به درد کدام پست می‌خورد."
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج