adexo3
۱۷۹۳۸۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

اولویت فان خال برای خرید بازیکن

سرمربی منچستریونایتد برای خرید بازیکن جدید اولویت‌های خود را اعلام کرد.

خبرگزاری ایسنا: لوییس فان خال هلندی که تابستان گذشته هدایت منچستریونایتد انگلیس را به دست گرفته، تاکنون بیش از ۱۵۰ میلیون پوند برای خرید هفت بازیکن جدید هزینه کرده اما هنوز از تیمی که در اختیار دارد راضی نیست. هزینه خرید آنخل دی‌ماریا، دالی بلیند و آندر هررا نزدیک به دو سوم از هزینه‌های شیاطین سرخ در تابستان گذشته بوده‌اند اما فان خال بر این باور است که تیمش به یک هافبک خلاق در میانه زمین نیاز دارد.

نبود چنین بازیکنی در ترکیب منچستریونایتد موجب شده تا فان خال از وین رونی که یک مهاجم است، در خط میانی استفاده کند. بنا به اظهار نظر فان خال مبنی بر اینکه رونی از بازی کردن در خط میانی لذت می‌برد، به نظر می‌رسد تا آمدن یک بازیکن جدید و قابل اعتماد، کاپیتان تیم ملی فوتبال انگلیس در خط میانی تیمش باقی خواهد ماند.

فان خال در مورد استفاده از رونی در خط میانی اظهار داشت: باید در خط میانی تیمم توازن داشته باشیم. به دنبال خرید یک بازیکن در خط میانی هستم تا بتوانم این کار را انجام دهم. در بازی‌های آخرمان عدنان یانوزای و آنخل دی‌ماریا را به زمین فرستادم. بازیکنان خلاق دیگری باید در تیم حضور داشته باشند تا بتوانیم توازن خوبی در این منطقه از زمین داشته باشیم. البته بازیکنان دیگری مانند رادامل فالکائو و روبین فان پرسی هم در خط حمله بازیکنان خلاقی به حساب می‌آیند اما در هر حال تیمم یک هافبک می‌خواهد تا به توازنی که گفتم برسیم. خرید یک هافبک خلاق در فصل نقل و انتقال‌های تابستانی در اولویت قرار دارد.

کوین استروتمان هلندی که اکنون در باشگاه رم توپ می‌زند، یکی از گزینه‌های خرید فان خال در ماه‌های گذشته بوده است اما آسیب دیدگی این بازیکن ملی پوش موجب شد تا فان خال قید حضور او در اولدترافورد را بزند. از پل پوگبا، هافبک فرانسوی یوونتوس که محصول آکادمی جوانان منچستریونایتد نیز هست به عنوان دیگر گزینه مورد نظر فان خال یاد شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج