adexo3
۱۷۹۸۶۳
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

کاسیاس: شالکه تیم سال گذشته نیست

ایکر کاسیاس می گوید شالکه نسبت به سال گذشته بهتر شده است و دیگر نباید انتظار داشت مادریدی ها پیروزی پرگل سال قبل را تکرار کنند.

خبرگزاری ایسنا: رئال مادرید و شالکه چهارشنبه شب در یکی از دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر هم به میدان خواهند رفت. ایکر کاسیاس دروازه بان و کاپیان رئال مادرید پیش از این دیدار در گفتگو با سایت یوفا گفت: بازی سختی در انتظار ما است. جو آلمان برای ما بسیار سخت خواهد بود. آنها می دانند که فرصت انتقام گیری دارند و ما انتظار بازی سختی داریم. این که ما فصل گذشته آنها را با نتیجه پرگل شکست دادیم، هیچ فایده ای ندارد. اگر چیزی باشد، برای آنها یک مزیت است. آن دیدار به تاریخ پیوسته است و از حالا باید به فکر یک بازی سخت باشیم. شالکه در آلمان طرفداران زیادی دارد و این کار را برای ما سخت می کند. البته آنها نسبت به فصل قبل بهتر شدند و توانستند با جذب چند بازیکن جدید تیم متفاوتی شوند.

کاسیاس ادامه داد: اگر فکر کنیم که بازی در گلزن کرشن آسان خواهد بود و اتفاقات سال گذشته را تکرار خواهیم کرد، اشتباه کرده ایم. باید مراقب باشیم و با تواضع به آنجا برویم. قرعه بسیار سختی داریم و شالکه به هیچ وجه تیم آسانی برای ما نیست. آنها تیمی قدرتی هستند که بازی درگیرانه ای به نمایش می گذارند.

دروازه بان رئال مادرید در پایان درباره آخرین شرایط تیمش گفت: مسئله هو شدن بازیکنان در ورزشگاه آنطور که رسانه ها می گویند نبوده است. هواداران از تیم انتظار دارند و این انتظار برای ما قابل درک است. تیم ما در نیم فصل دوم نتوانسته است بازی های خوبی به نمایش بگذارد. خوشبختانه برد اخیر در لیگ شرایط را برای ما بهتر کرد. این برد به ما کمک می کند تا در بازی های آینده به فکر بازی های زیبا هم باشیم. هواداران ما دوست دارند علاوه بر کسب ۳ امتیاز بازی خوبی را نیز شاهد باشند.

کاپیتان کنونی رئال مادرید، دوران حضور خود در آکادمی این تیم را از ۱۰ سالگی آغاز کرد و در ۱۶ سالگی برای نخستین بار با پیراهن رئال مادرید در تیم بزرگسالان مقابل بیلبائو به میدان رفت. او تاکنون بیش از ۷۰۰ بار با پیراهن تیمش به میدان رفته و قراردادش هم تا سال ۲۰۱۷ با کهکشانی ها معتبر است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج