اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۸۰۱۷۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

سرمربي بعدي پرسپوليس كيست؟

حمید درخشان روزهای آخر حضور در پرسپولیس را سپری می‌کند. برنامه دو ساله حتی شاید تا اولین بازی سرخپوشان در لیگ قهرمانان آسیا هم کفاف ندهد.

خبر ورزشی: گروه جديد مديريتي پرسپوليس به شدت دنبال جذب برانكو هستند و افشين قطبي را هم در آب‌نمك دارند اما اميررضا خادم فعلاً از آنها خواسته دست به حميد درخشان نزنند. اين «فعلاً» هم تاريخ مصرف مشخصي دارد و حتي اگر درخشان خودش داوطلبانه كنار نرود، اولين نتيجه ضعيف باعث بركناري‌اش مي‌شود.

اما مسئله اينجاست كه چه كسي مي‌خواهد جانشين درخشان شود. افشين قطبي كه منتقدان او را امپراتور وعده‌ها ناميده‌اند، يا برانكو ايوانكوويچ كه به او لقب پروفسور ادعا داده‌اند؟!

اگرچه كارشناسان در مقطع فعلي برانكو را مفيدتر از قطبي مي‌دانند اما هواداران پرسپوليس نگرانند تيم محبوب‌شان از چاله درآيد و وارد چاه شود!

پرسپوليس روزهاي خوبي را سپري نمي‌كند و حتي پيروزي مقابل پديده هم نتوانست اين تيم را به ساحل آرامش برساند. با هم در نيمچه‌پرونده‌اي كه در اين صفحه تدارك ديده‌ايم، نگاهي مي‌اندازيم به شرايط گزينه‌هاي سرمربيگري پرسپوليس... نژادفلاح گفت اين گزينه‌ها به ترتيب حميد درخشان، برانكو و قطبي هستند اما ما به شما توصيه مي‌كنيم برداشت‌تان از اين حرف چنين باشد؛ برانكو جانشين درخشان مي‌شود اما اگر مشكل مالياتي مانع حضورش شد، ‌قطبي مي‌آيد!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج