adexo3
۱۸۱۰۶۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

انریکه: مستحق شکست برابر مالاگا بودیم

سرمربی ۴۴ ساله کاتالان‌ها اعتراف کرد شاگردانش شایسته شکست برابر مالاگا در هفته بیست‌و‌چهارم لالیگا بوده‌اند.

خبرگزاری تسنیم: لوئیس انریکه در پی شکست خانگی یک بر صفر شاگردانش برابر مالاگا در هفته بیست‌و‌چهارم لالیگای اسپانیا گفت: این شکست ضربه بدی به ما زد. مالاگا خیلی عالی بازی کرد و آرزو می‌کردیم اتفاقی در جریان بازی بیفتد ولی باید بگویم که شاید مستحق این باخت بودیم.

وی افزود: فکر می‌کنم در نیمه اول بارسلونا بازی بهتری را به نمایش گذاشت ولی مالاگا از تک اشتباهی که ما مرتکب شدیم نهایت استفاده را برد. به هر حال اشتباهات به تیم برمی‌گردد و این بدان معناست که هم مربی و هم بازیکنان مقصر هستند و انگشت اتهام را به سوی فرد خاصی نمی‌گیریم.

سرمربی ۴۴ ساله بارسا تصریح کرد: به هر حال امروز، روز خوب ما نبود، چه به لحاظ انفرادی و چه از جنبه گروهی. در نیمه دوم هم به اندازه کافی صبور نبودیم و مالاگا در کل زمان بازی فضای لازم را به بازیکنان ما نداد. ما در میانه میدان بیشتر توپ را در اختیار داشتیم ولی در یک‌ سوم زمین مالاگا آنطور که باید تأثیرگذار نبودیم و این بزرگترین مشکل ما در این بازی بود.

آبی‌واناری‌پوشان با قبول شکست برابر مالاگا نوار پیروزی‌های متوالی‌شان در عدد ۱۱ قطع شد و در کنارش شانس گرفتن صدر جدول رده‌بندی لالیگا را از رئال مادرید از دست دادند.

وی همچنین در خصوص دیدار سه‌شنبه شب شاگردانش برابر منچسترسیتی در دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا اظهار داشت: وقتی تیم شکست می‌خورد خارج شدن از این شرایط روحی و روانی دشوار است ولی تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا در بازی مقابل منچسترسیتی همان بارسلونای سابق باشیم.

انریکه در پایان تأکید کرد: تیمی که در پایان فصل بیشترین امتیازات را جمع کرده باشد به عنوان قهرمانی لالیگا خواهد رسید. به هر حال باید ببینیم که چه اتفاقی خواهد افتاد ولی هنوز تا پایان لیگ فرصت باقی مانده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج